اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 92 تاکنون صورت گرفت

آزادی 203 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی

مدیر کل زندان‌ها و مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی آمار زندانیان آزاد شده از طریق کمک‌های ستاد دیه استان از ابتدای سال 92تاکنون را 203 نفر عنوان کرد.

آزادی 203 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان مرکزی خشایار جمشیدی آمار زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند کمک خیرین را 173 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مددکاران ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد در استان مرکزی به منظور مرتفع کردن موانع آزادی این زندانیان تلاش مداوم و بسیاری داشته‌اند.

وی گفت: در حال حاضر 173 نفر در زندان‌های استان چشم انتظار کمک‌های مردم خیر و نیک‌اندیش جهت حل مشکلات و آزادی از زندان هستند.

مدیر کل زندان‌های استان مرکزی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 203 نفر از طریق کمک‌های ستاد دیه و خیرین از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته‌اند.

جمشیدی همچنین از آمار قابل توجه اخذ رضایت شکات قتل عمد در سال جاری خبر داد بیان داشت: در سال 1392 تعداد 15 نفر در زندان‌های استان با تلاش مددکاران اجتماعی و سفیران نجات با اخذ رضایت از شکات و اولیای دم زندگی دوباره یافته‌اند. مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی با اشاره به اینکه این گروه از زندانیان و خانواده آنها منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران هستند، ادامه داد: تحقق هدف این ستاد جهت آزاد سازی این افراد نیازمند عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه می‌باشد.

وی شماره حساب سیبای 0216268687001 بانک ملی ایران را به منظور واریز کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان مرکزی به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اعلام کرد.

انتهای پیام/87001/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول