اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر سپاسی باز هم باخت

درس فوتبال یاران پازوکی به شاگردان یاوری در کیش

تیم لیگ برتری فجر سپاسی شیراز در مصاف دوستانه خود در اردوی کیش مقابل تیم آتش‌نشانی این جزیره مغلوب شد.

درس فوتبال یاران پازوکی به شاگردان یاوری در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش؛ تیم فجرسپاسی شیراز که در جدول مسابقات لیگ برتر کشور در موقعیت خطرناکی قرار دارد، امروز با تشخیص سرمربی پرتجربه‌اش اردویی تدارکاتی در جزیره کیش برپا کرده است و در ادامه تمرینات و بازی‌های تدارکاتی عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مغلوب نماینده فوتبال کیش شد.

شاگردان محمود یاوری در این بازی نتوانستند بردن را تمرین کنند و در نتیجه همانند بازی‌هایشان در لیگ برتر باز هم شکست خورده و این بار به تیمی نو پا به نام آتش نشانی کیش باختند.

محمود پازوکی، مرد سرد و گرم چشیده فوتبال کشور به عنوان سرمربی این تیم روی نیمکت مربیگری نشسته بود و با شناختی که نسبت به تفکرات محمود یاوری داشت، ترکیب تیم خود را به گونه‌ای وارد میدان کرد که فجری‌ها راهی جز قبول شکست نداشتند.

البته درخشش فوق‌العاده روح الله واقعی کلاشمی دروازبان کیش اصلی‌ترین مانع کامیابی شیرازی‌ها بود و بارها مانع گلزنی فجر سپاسی شد.

تک گل مهدی مناری‌زاده در دقیقه 30 نیمه اول حفظ شد و فشار بی امان بازیکنان فجر سپاسی هیچ ثمری نداشت و سرهنگ پیر فوتبال کشور با چهره‌ای برافروخته به رختکن تیم خود رفت.

به نظر می‌رسد با این نتیجه به دست آمده متولیان آتش نشانی کیش در پی حضور جدی در فوتبال کشور هستند و حضور محمود پازوکی در راس کادر فنی این تیم دلیلی بر این مدعاست.

انتهای پیام/88003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول