اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدای پای بهار

شمارش معکوس برای آغاز سال نو شروع شد

کم کم صدای پای بهار به گوش می‌رسد و نفس‌های زمستان به شماره افتاده تا شمارش معکوس برای آغاز سال نو شروع شود.

شمارش معکوس برای آغاز سال نو شروع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کم کم صدای پای بهار به گوش می‌رسد و نفس‌های زمستان به شماره افتاده تا شمارش معکوس برای آغاز سال نو شروع شود.

حال و هوای این روزهای شهر کرمانشاه دیدنی است و هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم شاهد جنب و جوش بیشتری در میان شهروندان شهرمان هستیم.

دیگر خبری از بازار بی‌جانی که تا چند ماه پیش شاهد آن بودیم نیست و هیاهوی افراد برای خرید شب عید و نو شدن جان دوباره‌ای به بازار بخشیده است.

در این میان دیدن ذوق و شوق بچه‌ها برای خرید شب عید که دست در دست پدرها و مادرها دارند آدم را بر سر ذوق می‌آورد که چه دنیای کوچک و بااحساسی دارند.

بهار انگار نه تنها طبیعت بلکه همه چیز را تازه می‌کند و دغدغه نو شدن را برای افراد به‌دنبال داشته و آن‌ها را به تکاپو برای دگرگونی و تغییر وامی‌دارد.

شهر من این روزها سرشار از شوق مردمانی شده که به دور از تمامی مشکلات روزمره، در تلاش برای آماده شدن پذیرایی از مهمانان و یا شاید در فکر رفتن به مسافرت و عوض کردن آب و هوا هستند.

بازاریان بیشتر از هر صنف دیگری از تب و تاب بازار عید راضی به نظر می‌رسند، آن‌قدر که حتی برای فروش بیشتر، کالاهای خود را به حراج می‌گذارند تا شاید سهم بیشتری از جیب مشتریان را نصیب خود کنند.

طنین آواز دست‌فروشانی که برای جلب نظر مشتریان و فروش اجناس خود در کنار خیابان بساط پهن کرده‌اند جذابیت خاصی به بازار بخشیده است.

یکی از فروشندگان بازاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت بازار امسال از سال‌های گذشته بهتر است.

علی کرمی با بیان اینکه استقبال مردم از خرید بازار آخر سال خوب بوده است، خاطرنشان کرد: هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم شاهد حضور بیشتر مردم در بازار هستیم.

وی ایجاد تنوع و نو شدن را مهمترین ویژگی فصل بهار عنوان کرد و افزود: شهروندان نیز به تاسی از طبیعت در تکاپو برای نو کردن زندگی خود هستند.

کرمی با تاکید بر خوش‌برخوردی مشتریان کرمانشاهی در هنگام خرید، یادآور شد: این رفتار متقابل بوده و فروشندگان نیز سعی می‌کنند برخورد مناسبی با مشتریان داشته باشند. 

یکی از شهروندان کرمانشاهی که برای خرید به بازار آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جیب‌ها پر از پول به بازار می‌آیند و خالی برمی‌گردند.

محمد راستین تاکید کرد: فروشندگان باانصاف و عادل علاوه بر اینکه به فکر سود خود هستند باید هوای مشتریان را نیز داشته باشند.

وی با اشاره به جذابیت خرید شب عید برای بچه‌ها، ابراز داشت: شور و حال بچه‌ها برای نو شدن بزرگترها را بر سر ذوق می‌آورد.‎‏

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول