اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان

پورتال جامع صنعت و معدن اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: موضوع راه‌اندازی پورتال جامع صنعت و معدن از جمله برنامه‌های مهمی است که در صدد انجام آن هستیم و امیدواریم اوایل سال آینده راه‌اندازی شود.

پورتال جامع صنعت و معدن اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود

محمودرضا اقارب‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در سال 92 اظهار کرد: در حال حاضر خانه 24 انجمن همگن و 21 شعبه در شهرستان‌های استان دارد.

وی ادامه داد: با اتفاق خوبی که رخ داد و آقای سهل‌آبادی به عنوان  رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب شدند باعث شد همکاری‌ها افزایش بیشتری پیدا کند.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان این‌که برنامه‌های زیادی در طول سال 92 برگزار کردیم، تصریح کرد: جشنواره روز صنعت و معدن را نیز داشتیم و در جشنواره‌های مختلفی از واحدهای تولیدی برتر، صادرکنندگان و پیشکسوتان برتر صنعت تقدیر به عمل آوردیم.

اقارب‌پرست تاکید کرد: در بخشی دیگر مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی پیگیری شده و سعی کردیم مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم.

وی گفت: جلسات ستاد تسهیل تا چند ماه پیش در خانه برگزار می‌شد اما پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزاری جلسات متوقف شد تا این‌که دوباره با پیگیری مسئولان قرار شد این مشکلات پیگیری و جلسات برگزار شود.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: هر ماهه جلساتی با انجمن‌ها و شعب خانه برگزار و مسائل و مشکلات بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این برنامه‌ها برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای صنعتگران، پیگیری مشکلات احتمالی، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و اجرای طرح‌های مختلف برای به‌روزرسانی و جمع‌آوری اطلاعات واحدهای صنعتی از دیگر اقدامات انجام گرفته در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بوده است.

اقارب‌پرست با اشاره به صدور کارت کارفرمایی تاکید کرد: این کارت برای بهبود شرایط صنعت‌گران به آن‌ها داده می‌شود و در سه سطح سیمین، بلورین و زرین طبقه‌بندی می‌شوند.

وی یادآور شد: موضوع راه‌اندازی پورتال جامع صنعت و معدن نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که در صدد راه‌اندازی آن هستیم و امیدواریم اوایل سال آینده راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/63028/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول