اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گلستان:

پلیس شریک شادی‎های مردم است/با مخلان آسایش مردم برخورد می‎کنیم

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه پلیس شریک شادی‎های مردم است گفت: با افرادی که آسایش مردم را بر هم بزنند برخورد جدی خواهیم کرد.

پلیس شریک شادی‎های مردم است/با مخلان آسایش مردم برخورد می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‎های چهارشنبه آخر سال اظهار داشت:‎ مردم فهیم استان گلستان به آن درجه از فرهنگ رسیده‎اند که چهارشنبه آخر سال و برنامه‎های اجرایی در آن را به عنوان فرصت نگاه می‎کنند تا در پایان سال هم خود شاد باشند و هم دیگران را شاد کنند.

وی ادامه داد: آمارها نشان داده در چند سال اخیر مردم خوب همکاری کرده‎اند و فعالیت‎های فرهنگی نهادها و رسانه‎ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

جاویدان بیان کرد: اما گاهی افرادی دیده می‎شوند که به دلیل بی‎احتیاطی خود یا افراد دیگر دچار سانحه و آسیب می‎شوند و متاسفانه سال گذشته در استان گلستان 17 نفر از هم‎استانی‎های عزیز دچار سانحه و روانه بیمارستان شدند و دو نفر از این افراد تا انتهای نوروز در بستر بیماری بودند و زیبایی بهار و ایام نوروز به کام آنها تلخ شد.

کشف 85 هزار مواد محترقه غیر مجاز در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته بالغ بر 85 هزار عدد انواع مواد محترقه در سراسر استان کشف شده است و تعداد 24 نفر قاچاقچی مواد محترقه و افرادی که در تهیه و توزیع دخیل بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

جاویدان اضافه کرد:‎ اعتقاد ما بر این است که نباید این موضوع را انتظامی و امنیتی کنیم بلکه این یک موضوع فرهنگی است که باید خانواده‎ها و شهروندان برای ارتقای نظم و آرامش مردم ورود کنند و نگذارند عده‎ای با سهل‎انگاری سلامت خود و خانواده‎شان را به خطر بیندازند.

وی تاکید کرد: ما در این ایام طرح داشته و داریم و اقدامات لازم انجام شده و به طور قطع از امروز پررنگ‎تر ورود خواهیم کرد و اقدامات لازم را خواهیم داشت اما به تناسب همکاری مردم  هیچ محدودیت و ممنوعیتی را برای مردم قائل نخواهیم شد و روند عادی طی خواهد شد.

110 در خدمت مردم است / نظارت خانواده‎ها در چهارشنبه‎سوری بدون حادثه موثر است

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: پلیس همیشه در کنار مردم خواهد بود و سعی دارد در شادی چهارشنبه آخر سال هم شریک مردم باشد اما اگر رفتاری دیده شود که باعث سلب آسایش مردم شود نیروی انتظامی وظیفه دارد با افراد مخل آسایش مردم برخورد کند.

جاویدان متذکر شد: شماره فوریت‎های پلیسی 110 آماده خدمت‎رسانی به مردم است و مردم می‎توانند موارد و گزارشات خودشان را از طریق این شماره با نیروی انتظامی در میان بگذارند و پلیس در کمترین زمان ممکن موارد را رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: آمار نشان داده بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال که ناشی از بی‎احتیاطی و سهل‎انگاری‎ها است کودکان و نوجوانان هستند؛ بنابر این انتظار از خانواده‎ها این است که عملکرد فرزندشان را کنترل کنند که رفتار مخاطره‎آمیز برای خود و دیگران نداشته باشند.

جاویدان گفت: این مواد محترقه و منفجره‎ای که امروز در اختیار جوانان قرار دارد به دلیل آنکه به صورت غیرمجاز و غیراستاندارد و دست‎ساز تهیه می‎شود انفجار آنها می‎تواند خطرات بسیار زیادی برای جان مردم داشته باشد.

وی در پایان ابراز داشت: نظارت خانواده‎ها می‎تواند باعث شود چهارشنبه آخر سال ایمن و کم‎حادثه و ان‎شاالله بی‎حادثه‎ای را داشته باشیم.

انتهای پیام/83004/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول