اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل بهار

روستای گردشگری‌ «جُرجافک» زرند پاک‌سازی شد‌

به منظور استقبال از بهار روستای خوش آب و هوا و گردشگری‌ «جُرجافک» زرند پاک‌سازی شد‌.

روستای گردشگری‌ «جُرجافک» زرند پاک‌سازی شد‌

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از زرند، به منظور استقبال از بهار با همکاری ‌مرکز بهداشت‌، آموزش و پرورش‌، شورای اسلامی و دهیاری، صبح امروز روستای خوش آب و هوا و گردشگری‌ «جُرجافک» شهرستان زرند پاک‌سازی شد‌.

‌نادر عظیمی ‌نائب رئیس شورای اسلامی دهستان جرجافک اظهار داشت: با مشارکت خوب مردم و مسئولان محیط روستای سالم جرجافک پاک‌سازی شد‌.

وی گفت: ‌تلاش مشارکت‌جویانه در پاک‌سازی محیط زندگی به عنوان نمادی بی‌بدیل از مواهب الهی و اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار است ‌که اهالی فهیم و دوستدار محیط زیست همت کرده و حفاظت از محیط زیست را پاس د‌اشتند.

عظیمی عنوان کرد: امیدواریم که این حرکت نمادین به یک فرهنگ تبدیل شده و اهالی روستای جرجافک همواره در حفظ محیط زیست این نعمت ارزشمند خداوند مهربان کوشا باشند.

وی بیان داشت: به همین منظور و برای داشتن روستای سرسبز و خرم و شاداب 700 اصله نهال به صورت رایگان در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت‌‌.

به گزارش فارس، روستای «جُرجافک» در فاصله 30 کیلومتری غرب شهرستان زرند ‌در محور زرند - رفسنجان واقع شده و یکی از مناطق خوش آب و هوای ‌شهرستان زرند به شمار می‌رود.

این منطقه از جاذبه‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است و از دیگر مناطق خوش آب و هوای این منطقه می‌توان سرتخت‌، اسفند‌، چاهکین‌، بادیز‌، باب هویز را نام برد‌.

انتهای پیام/80022/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول