اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

جغد شاخدار در مرند به دامن طبیعت بازگشت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرند گفت: در آستانه سال نو جغد شاخدار با تلاش ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان مرند به دامن طبیعت بازگشت.

جغد شاخدار در مرند به دامن طبیعت بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمدعلی زمانلو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یک شهروند مرندی مبنی بر حضور یک جغد شاخدار در منزل شخصی وی بلافاصله پرسنل یگان حفاظت به محل عزیمت و پرنده مذکور را به اداره حفاظت محیط زیست مرند انتقال دادند.

وی افزود: این جغد پس از معاینات اولیه و اطمینان از سلامت آن در آستانه سال نو توسط مامورین محیط زیست در طبیعت رهاسازی شد.

رئیس اداره محیط زیست مرند ضمن تشکر از شهروند مرندی در این خصوص گفت: جغد شاخدار یا جغد گوش دراز از جنس جغدهای گوش به سر  و از خانواده جغدان است که در حالت نشسته به واسطه گوشپرهای بلندش به آسانی قابل شناسایی است. این پرنده که یکی از زیباترین پرنده های شکاری شبگرد محسوب می شود از پستانداران کوچک، پرندگان و حشرات تغذیه کرده و بیشتر بر روی درختان سوزنی برگ می‌نشیند.

انتهای پیام/60001/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول