اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد؛

مددجویان کردستانی عیدی می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به حمایت این نهاد از 53 هزار خانوار نیازمند در این استان گفت: عیدی این خانوارها از امروز به حسابشان واریز می‌شود.

مددجویان کردستانی عیدی می‌گیرند

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده عیدی مددجویان زیرپوشش این نهاد برابر با یک ماه حقوق آنها از امروز به حساب‌هایشان واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از 49 میلیارد و 200 میلیون ریال برای پرداخت عیدی مددجویان زیر پوشش این نهاد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: بیش از 53 هزار و 100 خانواده زیرپوشش این نهاد که به صورت مستمر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، عیدی خواهند گرفت.

وی در ادامه از جمع‌آوری بیش از 772 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در این استان خبر داد و بیان داشت: 335 میلیون از این کمک‌ها نقدی، 357 میلیون تومان کمک‌های جنسی و 80 میلیون تومان از این مبلغ نیز تعهدات خیرین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری امسال نیز به صورت کامل در بین نیازمندان و جامعه هدف زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع شده است.

موسی‌نژاد در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب خیرین و مردم نوع‌دوست استان در برگزاری جشن نیکوکاری امسال اظهار کرد: مردم با مشارکت خود در این جشن ملی بستر را برای کمک به نیازمند و رفع مشکلات آنان در آغازین روزهای سال 93 فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی با توجه به نقش آن در تحقق اهداف کمیته امداد به ویژه در بحث توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های ما بوده و خوشبختانه در این زمینه جزو استان‌‌های برتر کشور هستیم.

انتهای پیام/79002/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول