اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

هزینه 3 میلیارد ریالی برای درمان مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 3 میلیارد ریال برای درمان مددجویان زنجانی خبر داد.

هزینه 3 میلیارد ریالی برای درمان مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد در سال‌جاری پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: تامین سلامت و ارتقای بهداشت مددجویان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه امدادگران کمیته امداد بوده و سالانه خدمات بسیاری در این بخش ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه ایجاد سلامتی لازم در مددجویان نیز یکی از موضوعات مهم در توانمندسازی مددجویان محسوب می‌شود، اضافه کرد: این کمک هزینه‌ها به صورت ماهانه و یا سالانه بوده و خوشبختانه تاثیر چشمگیری در ارتقای سطح سلامت مددجویان داشته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به هزینه 3 میلیارد ریالی برای درمان مددجویان زنجانی بیان کرد: این میزان هزینه در راستای ارائه خدمات بیمه‌ای، هزینه‌های تغذیه‌ای کودکان زیر شش سال و ... هزینه شده است.

پناهی در ادامه از پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: سنت قرض‌الحسنه در ادیان الهی و به ویژه دین اسلام جایگاه بسیار والایی دارد به گونه‌ای که خداوند متعال برای تشویق و ترغیب به این مهم با تعابیر بسیار زیبایی خودش را بی‌واسطه دریافت‌کننده قرض مطرح و برای پاداش و محفوظ بودن آن عمل نیک بیان تضمینی ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه علاوه بر داشتن آثار و برکات فراوان فردی می‌توان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه نیز کمک کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه وام‌های کارگشایی کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مختلف مددجویان پرداخت می‌شود، اذعان داشت: این وام‌ها برای حل مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و ... مددجویان نیازمند پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بهمن ماه سال 92، به 83 مددجو وام کارگشایی پرداخت شده است، بیان کرد: برای این امر 657 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول