اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین خبر داد

اجرای بیش از 7 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در شهرستان قزوین

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین از اجرای بیش از 7 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در این شهرستان طی بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از 7 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در شهرستان قزوین

علی صراف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهری این شهرستان اظهار کرد: طی بهمن‌ماه سال جاری 7.494 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعهد امور آبفای شهرستان قزوین برای لوله‌گذاری در بهمن‌ماه معادل 10.5 کیلومتر بوده است، افزود: بنابراین آبفای شهرستان قزوین توانسته است 71.4 درصد از تعهدات خود را در این زمینه محقق کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین اصلاح شبکه در این شهرستان و در مدت یاد شده را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: تعهد آبفای شهرستان قزوین برای اصلاح شبکه در بهمن‌ماه امسال 13.7 کیلومتر بوده که 5.816 کیلومتر انجام شده و در واقع امور آبفا توانسته است 42.5 درصد از تعهدات خود را اجرایی کند.

صراف در خصوص توسعه شبکه در حوزه مدیریتی خود خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تعهد امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین برای توسعه شبکه در بهمن‌ماه سال جاری پنج کیلومتر بوده، شبکه این شهرستان به میزان 8.001 کیلومتر توسعه یافته است که این موضوع تحقق 160 درصدی تعهدات را نشان می‌دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین به تعویض کنتورهای خراب و دوره‌ای مشترکان آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: تعهد در نظر گرفته شده برای تعویض این دسته از کنتورها 3 هزار و 145 فقره بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده یک‌هزار و 550 فقره از این کنتورها تعویض شده است، اضافه کرد: این امر نشانگر عملی شدن 49.3 درصد از تعهدات امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان قزوین گفت: این شهرستان همچنین در کنار موارد یاد شده، واگذاری انشعابات آب و فاضلاب را نیز در طول سال پیگیری و اجرا می‌کند.

انتهای پیام/77011/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول