اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین خبر داد

خدمات‌رسانی شرکت آبفای قزوین به 950 هزار نفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از خدمات‌رسانی این شرکت به 950 هزار نفر از مردم استان خبر داد.

خدمات‌رسانی شرکت آبفای قزوین به 950 هزار نفر

احمد هجران‌فر امروز در گفت‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: این شرکت در حال حاضر به 950 هزار نفر از مردم استان و معادل صد درصد جمعیت شهری قزوین خدمات‌رسانی می‌‌کند.

وی با اشاره به تأسیس شرکت‌‌‌‌های آب و فاضلاب در سطح کشور در سال 72 و تحول چشمگیر ناشی از آن در ارائه خدمات آب و فاضلاب افزود: تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب خود محصول انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم تأسیس شد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین ادامه داد: پیش از تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب و به ویژه قبل از پیروزی انقلاب، بیشتر شهرها و روستاها در زمینه آبرسانی شرب دچار مشکلات و نواقص فراوانی بودند و در استان قزوین نیز علاوه بر کاستی‌های فراوان در حوزه آب شرب در بخش ایجاد شبکه‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب نیز هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.

هجران‌فر اضافه کرد: هم‌اکنون در بخش آب و فاضلاب بسیاری از استانداردهای روز دنیا با پیشرفت علم در کشور و استفاده از دانش و تخصص نیروهای جوان در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین رعایت می‌شود.

وی با اشاره به بررسی تطبیقی آمار عملکردی شرکت آبفای استان قزوین در بدو تأسیس این شرکت در سال 72 با وضعیت کنونی در سال 92 پرداخته و افزود: جمعیت تحت پوشش خدمات این شرکت در سال 72 بیش از 430 هزار نفر بوده که در حال حاضر به 950 هزار نفر و صد درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تعداد چاه‌‌های در مدار بهره‌برداری در سال 72 را 51 حلقه و تعداد آنها در حال حاضر را 156 حلقه و تعداد آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت را نیز 2 واحد برشمرد.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول