اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز خبر داد

حضور فوتسال دبیری مرداد ماه در مسابقات باشگاه‌های آسیایی

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت:‌ قرارداد تمام بازیکنان تیم دبیری دو ساله بوده و تیم در مرداد ماه در مسابقات باشگاه‌های آسیایی حضور خواهد یافت.

حضور فوتسال دبیری مرداد ماه در مسابقات باشگاه‌های آسیایی

فرزین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: زحمات 10 ماهه تیم دبیری به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منجر شد، هر چند ‌در تیم فصل دوم فراز و نشیب داشتیم که بخشی مربوط به بازی با ماهان تندیس قم بود که متاسفانه در این بازی عواملی به ضرب و شتم من و آقای افشین دبیری پرداخته و به محرومیت وحید شمسایی منجر شد که تبعات آن باخت به تیم راه ساری شد.

وی افزود: بازیکنان تیم در برابر حفاری خوزستان بسیار با انگیزه نشان داده و با پیروزی بر این تیم قهرمانی را به تبریز کشانده تا در حضور هواداران خود با یک  تساوی نخستین قهرمانی فوتسال تبریز در لیگ برتر را کسب کرده و جام قهرمانی را به تبریز به ارمغان آوردیم.

مدیرعامل جوان باشگاه دبیری گفت: در بازی آخر خیلی استرس داشتیم، تیم تاسیسات دریایی تیم دست و پا بسته ای نبود و دو بار نیز از ما پیش افتاد اما در نهایت توانستیم بازی را مساوی کرده  به عنوان قهرمانی دست یابیم.

قرارداد بازیکنان 2 ساله است

فرزین دبیری در مورد برنامه آتی تیم دبیری گفت: به بازیکنان استراحت داده و روز 25 فروردین جلسه‌ای را با وحید شمسایی برگزار کرده و زمان آغاز تمرینات تیم و  بازیکنان جدیدی که  سرمربی تیم خواهان جذب آن‌ها بوده گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

فرزین دبیری گفت: قرارداد تمام بازیکنان تیم دبیری دو ساله بوده و با توجه به اینکه ما در مرداد ماه در مسابقات باشگاه‌های آسیایی حضور خواهیم یافت، فکر می‌کنم تمرینات تیم در اواسط خرداد آغاز شود که البته با نظر سرمربی تیم خواهد بود.

فرزین دبیری شیرین‌ترین لحظه  ورزشی خود را قهرمانی تیم دبیری ذکر کرده و عنوان کرد: تیم تاسیسات دریایی در دو دقیقه پایانی 5 نفره کرده و برای زدن گل به تیم ما فشار زیادی آورد که بازیکنان ما به خوبی بازی را اداره کرده ضمن اینکه نباید نقش تماشاگران و تشویق بی امان آنها را فراموش کرد.

وی شکست برابر ماهان تندیس قم که نخستین باخت تیم بود را تلخ‌ترین خاطره این فصل ذکر کرد.

انتهای پیام/60002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول