اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر:

تیم قدرتمندی را روانه لیگ امید فوتسال کشور کردیم

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر گفت: تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور کردیم و در رده‌های پایه در هر رده سنی سه تا 4 تیم داریم که پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه هستند.

تیم قدرتمندی را روانه لیگ امید فوتسال کشور کردیم

پویان قوی بیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ۱۰ تیم در قالب دو گروه پنج تیمی در رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور در اصفهان شرکت کرده بودند که با توجه به شرایط خوبی که در دوره‌های گذشته برای تیم‌های مهمان فراهم کرده بودیم فدراسیون تشخیص داد اصفهان میزبان این دوره از رقابت‌ها باشد.

وی تصریح کرد: تیم فوتسال آذین سپهر با بازیکنان کاملا بومی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که به دور بعدی این مسابقات نیز صعود کرد.

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر با اشاره به سطح برگزاری رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور افزود: سطح این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته است چراکه تیم‌ها کار خودشان روی رده‌های پایه گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: ما هم تیم خوبی را روانه این مسابقات کردیم و در رده‌های پایه در هر رده سنی سه تا 4 تیم داریم که پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه هستند.

قوی‌بیان اضافه کرد: رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور طی چند مرحله برگزار می‌شود که پس از دوره‌ای که در اصفهان برگزار شد به صورت متمرکز بازی‌های خود را ادامه می‌دهند و امیدوارم بتوانیم میزبانی دوره‌های بعدی را نیز در اصفهان به عهده بگیریم.

انتهای پیام/63020/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول