اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تغییرات مدیریتی، مشکلات کرمانشاه را برطرف نمی‌کند

استاندار کردستان با بیان اینکه مشکل استان کرمانشاه با تغییر مدیران برطرف نمی‌شود، گفت: ساماندهی مرزهای استان کرمانشاه نیازمند یک طرح جامع است.

تغییرات مدیریتی، مشکلات کرمانشاه را برطرف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالصمد زاهدی ظهر امروز در نشست استانداران سابق و جدید استان کرمانشاه و استانداران کرمانشاهی سراسر کشور اظهار داشت: با گذشت 16 سال از رفتنم همچنان پیگیر مسائل استان کرمانشاه بوده‌ام.

وی یکی از مشکلات اصلی استان کرمانشاه را رویارویی با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: این آسیب‌ها در آینده می‌تواند مشکلاتی را برای استان ایجاد کند و باید با تدبیر با آن‌ها مواجه شد.

استاندار کردستان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی ناشی از جنگ در استان کرمانشاه، یادآور شد: قبلا هم عنوان کردم که این آسیب‌ها هنوز به‌خوبی برطرف نشده و به خاطر آن مجبور به ارائه توضیحات شدم.

زاهدی طلاق را به‌ عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه مطرح کرد و گفت: باید با این معضل به شکل اصولی رفتار کرده و توجه داشت که ریشه بسیاری از این مشکلات اجتماعی بیکاری است.

وی استان کرمانشاه را یکی از قطب‌های کشاورزی کشور خواند و افزود: این استان دارای دشت‌های حاصلخیز بسیاری بوده که حتی امکان ایجاد باغات دیم را در کرمانشاه فراهم کرده است.

استاندار کردستان به مشکل کم آبی استان کرمانشاه در سال‌های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: با اتخاذ راهکارهایی همچون آبیاری بارانی می‌توان بر مشکل کم آبی غلبه کرد.

زاهدی ابراز داشت: اجرای پروژه بزرگراه کرمانشاه به میاندو آب با پیگیری مشترک استانداران کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می‌توان بندر امام خمینی‌(ره) تا آستارا را با بزرگراه متصل کرد.

این مسئول ساماندهی مرزها در حوزه اقتصادی را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: مرزهای کرمانشاه هم اکنون ساماندهی مشخصی ندارند و باید با یک طرح جامع ساماندهی آن را به سرانجام برسانیم.

زاهدی پدیده مهاجرت از روستا به شهر را نیازمند توجه ویژه مسئولان دانست و تصریح کرد: باید با توسعه روستایی از افزایش روند مهاجرت جلوگیری کرده و مانع از ایجاد بیشتر شهرک‌های حاشیه‌ای با هویت شهری نامعلوم شویم.

وی با تاکید بر ضرورت احداث شهرک‌های صنعتی مرزی، اظهار داشت: مشکل استان کرمانشاه با تغییر مدیران برطرف نمی‌شود.

انتهای پیام/2700/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول