اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیروزی ورزشکاران در میادین جهانی مایه افتخار همه ایرانیان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت‌های جوانان ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها موجب خوشحالی و افتخار همه ملت ایران است.

پیروزی ورزشکاران در میادین جهانی مایه افتخار همه ایرانیان است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیروزی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی مایه افتخار همه ایرانیان است.

حسینی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های جوانان ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها موجب خوشحالی و افتخار همه ملت ایران است، افزود: در این میان رضا افضلی کشتی‌گیر کرمانشاهی در وزن 74 کیلوگرم توانست به مقام نخست دست پیدا کند.

وی با تبریک این پیروزی به جامعه ورزشی کرمانشاه و کشور بیان داشت: باید تمام تلاش خود را برای حمایت از این قهرمانان به کار بگیریم تا همچنان شاهد افتخارآفرینی بیشتر جوانان ایرانی در میادین بزرگ جهانی باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ووشوکاران کرمانشاهی با کسب دو مدال در مسابقات جهانی ووشو در شهر آنتالیای ترکیه درخشیدند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی کسب مقام دوم ماریه قادرنژاد در وزن منفی 48 کیلوگرم و مقام سوم صبا شریفی در وزن منفی 60 کیلوگرم را نیز تبریک گفت.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول