اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو کرمانشاه خبر داد

حضور چهار ووشوکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه گفت: چهار ووشوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره‌جنوبی دعوت شده‌اند.

حضور چهار ووشوکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی

سیدرامین موذنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سوده عزتی ورزشکار کرمانشاهی با درخشش در مسابقات ووشوی لیگ برتر کشور توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره‌جنوبی را کسب کند.

به گفته رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه، این ورزشکار کرمانشاهی به دلیل مبارزه قوی خود با الهه منصوریان قهرمان ووشو ایران در وزن 52 – کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی با بیان اینکه سوده عزتی چهارمین ووشوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی است، یادآور شد: مهدی قبادی، مریم هاشمی و مریم سلیمانی دیگر ووشوکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات هستند.

موذنی خاطرنشان کرد: در مسابقات ووشو لیگ برتر، ووشوکاران کرمانشاهی در قالب تیم‌های استان‌های دیگر به‌عنوان شرکت‌کننده حضور داشته و قهرمانی و نایب‌قهرمانی این‌دوره از مسابقات را کسب کرده‌اند.

به گفته این مسئول، مریم هاشمی برای تیم سمیرم اصفهان، سمیرا میرانی، سوده عزتی، مریم سلیمانی و مریم دارابی برای تیم گاز مازندران و سوسن سلیمان‌آبادی برای تیم دانشگاه آزاد کشور در مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیئت ووشوی استان به‌دلیل نبود اسپانسر نتوانست حمایت‌کننده تیم خود در مسابقات لیگ برتر باشد، افزود: ووشوکاران کرمانشاهی دارای استعدادهای بسیار خوبی در این رشته بوده و نیازمند پشتیبانی قوی هستند.

وی اذعان داشت: در مسابقات آسیایی پیشین تنها دو ووشوکار به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند و در مسابقات آسیایی پیش‌رو شانس حضور ورزشکاران کرمانشاهی دو برابر شده است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول