اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد

برگزاری آیین لحظه تحویل سال در 26 بارگاه امام‌زاده خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری آیین لحظه تحویل سال در 26 بارگاه امام‌زاده این استان خبر داد.

برگزاری آیین لحظه تحویل سال در 26 بارگاه امام‌زاده خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی اظهار کرد: امسال هم‌زمان با نوروز سال 93، آیین تحویل سال در 26 امام‌زاده و بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ابتدای این مراسم با قرائت دعای کمیل آغاز و سپس قاریان برجسته استانی به تلاوت قرآن پرداخته و در زمان تحویل سال نیز دعای تحویل سال قرائت می‌شود و پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام سهرابی با اشاره به تقارن ایام نوروز امسال با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: امسال توسط هیئت امنا و خادمین امام‌زادگان، سفره هفت‌سین فاطمی برگرفته از القاب حضرت زهرا (س) شامل سلیمه، سیده النساء، سرالله، سرالعظمه، سعیده، ساجده و سماویه پهن می‌شود که معانی و توضیحات کامل این القاب نیز در این قالب به مردم و زائران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: اسکان مسافران نوروزی از برنامه‌های سال گذشته اوقاف در طرح آرامش بهاری بود که امسال نیز  اقامتگاه‌های امام‌زادگان استان برای این منظور آماده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه در امام‌زادگان شاخص استان، گفت: هم‌زمان با اجرای این طرح، آیین تحویل سال نیز در این امامزادگان برای زائران و مسافران برگزار می شود.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول