اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد

توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران نوروزی در نوشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر از توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران نوروزی در نوشهر خبر داد.

توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران نوروزی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس ناتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ترویج و حفظ رفتار فرهنگی در مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان نوشهر اظهار داشت: بازدیدهای فرهنگی در سطح شهرستان در ایام نوروز افزایش می‌یابد و در نقاط گردشگرپذیر نیز پیام‌های فرهنگی نصب می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: نوشهر یک فرهنگ شهری و دارای فرهنگ و رفتار اجتماعی متعهدانه‌ای است و گردشگران هم در راستای حفظ و اعتلای فرهنگ بومی همراهی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری بیان داشت: از دو جنبه در ایام نوروز وارد کار می‌شویم که جنبه اول آن وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دوم هم رصد کردن فرهنگ عمومی شهرستان است که در این زمینه دبیری آن بر دوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاده شد و به همین واسطه تلاش شبانه‌روزی خواهیم کرد تا میزبانی شهرستان نوشهر نمای فرهنگی هم داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در ادامه گفت: بسته‌های فرهنگی از قبیل کتابچه‌ها، پوستر و کتاب در برخی نقاط به گردشگران نوروزی هدیه داده می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مشترکی با برخی نهادها نیز داریم.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول