اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی معاونت درمان تشریح کرد

لیست مراکز درمانی فعال در کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 13 مرکز درمانی در ایام نوروز، خدمات درمانی لازم را به مردم و مسافران ارائه می‌دهند.

لیست مراکز درمانی فعال در کهگیلویه و بویراحمد

محمدرضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز از آمادگی بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی این استان برای خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد.

سخنگوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: یکی از خدمات ضروری و حیاتی مورد نیاز مردم و گردشگران، خدمات درمانی است که این دانشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این نیاز مردم در ایام تعطیل انجام داده است.

وی با اعلام لیست مراکز درمانی فعال در ایام نوروز گفت:  بیش از 13 مرکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد آماده سرویس‌دهی به مردم و نیازمندان به این خدمات هستند.

قنبری، ستاد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، واقع در بلوار شهید مطهری را یکی از این مراکز خواند و ادامه داد: در یاسوج، بیمارستان امام سجاد(ع)، روبروی هتل آزادی، بیمارستان شهید بهشتی در خیابان شهید محمد منتظری، بیمارستان شهید رجائی در میدان امام حسین (ع) و بیمارستان سلمان یاسوج واقع در خیابان تختی بخش دیگری از مراکز درمانی فعال در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی، بیمارستان شهدای گمنام در ابتدای بلوار ارم، جنب امام زاده عبدالله (ع) را دیگر مرکز درمانی دانست که در ایام نوروز به مردم و مسافران نوروزی خدمات می‌دهد.

قنبری با بیان اینکه برخی مراکز درمانی بخش خصوصی نیز آماده ارائه خدمات لازم درمانی به مراجعین هستند، ابراز داشت، درمانگاه شبانه روزی آریا در بلوار باهنر بین باهنر 3 و 4 یاسوج، درمانگاه شبانه روزی مهر در خیابان سه جوب، درمانگاه شبانه روزی سینا در شهرک امام حسین(ع) و آزمایشگاه دکتر یزدان پناه در خیابان سردار جنگل شمالی نیز از جمله مراکز درمانی فعال در شهر یاسوج هستند.

مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در گچساران نیز، بیمارستان شهید رجائی گچساران واقع در ابتدای بلوار ارم، خیابان بلادیان میدان پرستار و بیمارستان بعثت گچساران و در بلوار شهید تندگویان بیمارستان شرکت نفت نیز از جمله مراکز درمانی فعال در ایام نوروز هستند.

وی گفت: در دهدشت، نیز بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در انتهای خیابان سپاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول