اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای سلامت عنوان شد

اجرای 50 درصد از مصوبات شورای سلامت باشت در سالی که گذشت

معاون فرماندار باشت با ابراز نگرانی از وضعیت اجرای مصوبات برخی از جلسات شهرستان باشت گفت: در یک سال گذشته تنها 50 درصد از مصوبات جلسه شورای سلامت در باشت عملی شده است.

اجرای 50 درصد از مصوبات شورای سلامت باشت در سالی که گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی عصر امروز در حاشیه یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باشت که در آخرین روزهای سال 92 برگزار شد، اظهار کرد: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی باشت که به همت شبکه بهداشت و درمان باشت به صورت ماهانه برگزار می‌شود یکی از جلسات مرتب و دقیق شهرستانی است که با جدیت مسئولان پیگیری و برگزار می‌شود.

معاون فرماندار باشت با اشاره به اینکه این جلسات به منظور بررسی عملکرد اعضای شورا، سنجش میزان عملکرد آن‌ها، بررسی مشکلات بهداشتی در سطح شهرستان و ارائه راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها برگزار می‌شود، افزود: در طی یک‌سال گذشته موضوعات مختلفی در دستور کار این جلسه قرار گرفته که اجرا شدن آن‌ها در جایگاه خود کمک وسیعی به بحث بهداشت و سلامت شهرستان بوده است.

وی با بیان این‌که میزان عملکرد اعضای جلسه در جلسات بعدی بررسی می‌شود، گفت: از مصوبات جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان باشت طی یک‌سال اخیر که اکثر آن‌ها بنیادین بوده، قریب به 50 درصد آن به مرحله اجرا درآمده و این موضوع رضایت‌بخش نبوده چرا که موضوع سلامت در هر شهرستان باید مورد توجه ویژه‌ مسئولان و مردم قرار گیرد.

به گفته محمدی تنها اعمال زور و قانون در مباحث مهمی چون سلامت کارگشا نبوده و همت و تعامل همگانی در کنار فرهنگ‌سازی در جامعه جوابگو خواهد بود.

معاون فرماندار باشت در ادامه خاطرنشان کرد: رشد شاخصه سلامت جامعه نشانگر توجه مسئولان آن شهر به مسائل بهداشتی است و در همین خصوص باید همه ما مسئولیت‌پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی افزود: جدیت و پیگیری در اجرای مصوبات در طی چند ماه گذشته مورد رضایت همه مسئولان بوده و اگر در طول سال و همه افراد با چنین پیگیری و جدیتی اقدام کنند بازتابی بیشتر از این خواهد داشت.

انتهای ‌پیام/82017/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول