اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی دهیاران گهرباران:

تعاونی‌ها موجب تولید ثروت می‌شوند

مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش گهرباران گفت: تعاونی‌ها موجب تولید نامحدود ثروت برای مردم می‌شوند.

تعاونی‌ها موجب تولید ثروت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سلمان حمیدی‌تبار بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم نمادین پاکسازی حریم ساحل گهرباران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرونده‌های ساخت و ساز غیرمجاز در این شرکت تعاونی مورد استعلام و پیگیری قرار می‌گیرد، توسعه گردشگری ساماندهی دهیاران و اجرای طرح‌های عمرانی منطقه را از برنامه‌های تعاونی دهیاران بخش گهرباران در شهرستان میاندرود دانست.

مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش گهرباران شرح وظایف تعاونی دهیاران را ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی و تامین نیازهای مشترک اقتصادی اجتماعی و فرهنگی اعضا همچنین کمک به تحقق عدالت اجتماعی دانست.

وی دیگر وظایف این مجموعه را حمایت از توسعه پایدار و مدیریت روستایی همچنین کمک به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در مناطق روستایی با بهره‌گیری از زمین‌های قانونی اعلام کرد.

حمیدی‌تبار با اشاره به 9 کیلومتر ساحل بکر و دست نخورده در بخش گهرباران گفت: تلاش داشتیم در این بخش سرمایه‌گذارانی را جذب کنیم تا گردشگری را توسعه دهیم که تاکنون این کار محقق نشد.

وی ادامه داد: ما با مشارکت دهیاران شوراها و مسئولان ادارات به عنوان سرمایه‌گذار وارد بخش گهرباران شدیم و زمینی را در ساحل منطقه خریداری کردیم تا بتوانیم گردشگری را در این بخش رونق دهیم که تحقق این مساله حمایت مسئولان را نیز می‌طلبد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش گهرباران میاندرود، تعاونی دهیاران را موجب سودآوری و توسعه پایدار روستاها دانست و افزود: این تعاونی همچون تعاونی‌های شهری به صورت فراگیر به تمامی اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توجه دارد و موجب تعامل بیشتر میان دهیاران، بخشداران و شوراها می‌شود.

وی تعاونی را از ارکان تولید ثروت نامحدود و توسعه پایدار عنوان کرد و ادامه داد: به همان نسبت که مشارکت عمومی و سرمایه‌گذاری در امر تعاون افزایش می‌یابد درآمد مردم از طریق تعاون نیر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش گهرباران میاندرود با بیان اینکه شرکت تعاونی دهیاران بخش گهرباران با هدف ارتقا سطح خدمات کمی و کیفی به روستاییان فعالیت می‌کند، بیان داشت: با حمایت از تعاونی دهیاران تلاش می‌شود تا مشکلات این بخش رفع شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش گهرباران میاندرود، توانمندسازی دهیاران،کمک به کشاورزان در زمینه سامانه سوخت کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی و تهیه کود و سم، ایجاد بانک اطلاعات زمین برای تمامی روستاها، بخش و شهرستان و شفاف‌سازی آن، داشتن نقشه و حریم بخش و مسلط به آن و نقشه طرح‌های هادی را بخشی از اهداف شرکت تعاونی عنوان کرد.

انتهای پیام/86021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول