اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تعاون مازندران:

تعاونی‌های راکد در مازندران منحل می‌شوند

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: در سال 93 با شناسایی این واحدها، شرکت‌هایی که دیون و معوقات بانکی ندارند را منحل می‌کنیم.

تعاونی‌های راکد در مازندران منحل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی قمی ظهر امروز در حاشیه همایش آشنایی با شرکت بیمه تعاون در ساختمان شهید خالپور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های اداره کل تعاون مازندران با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت، تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال است.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که یک سال یا کمتر از یک سال، گردش مالی نداشته باشند، با توجه به اهم فعالیت‌های بخش تعاون، واحدهای نیمه‌فعال به شمار می‌آیند، گفت: در مرحله نخست فراخوان شرکت‌ها و پالایش و شناسایی این واحدها را داشتیم.

قمی با اشاره به اینکه نخستین همایش شناسایی چالش تعاونی‌ها را برگزار گردیم، افزود: در سال 93 با شناسایی این واحدها، شرکت‌هایی که دیون و معوقات بانکی ندارند را منحل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر، تعاونی مرزنشینان، اتحادیه‌ها و ... از برنامه‌های سال آینده است، خاطرنشان کرد: تعاون می‌تواند با تجمیع سرمایه‌های کوچک، در جمع‌آوری نقدینگی کشور کمک کند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه پیشنهاد داریم قوانین تعاون اصلاح شود، گفت: قوانین بخش تعاون، بازدارندگی قوانین حوزه کار را ندارد.  

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول