اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها مستلزم وجود امنیت ‌است

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: در هر جغرافیایی هرگونه سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره مستلزم وجود امنیت و حفظ آن ‌است.

سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها مستلزم وجود امنیت ‌است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی چالوس اظهار داشت: تأمین امنیت در هر جامعه‌ای یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اساسی آن ‌است.

وی با بیان اینکه در آستانه ایام نوروز موضوع امنیت نمود بیشتری دارد گفت: با توجه به اینکه شهرستان چالوس در ایام تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران بی‌شماری‌ است که با فرهنگ‌های گوناگون به این منطقه وارد می‌شوند، بنابراین حفظ جان و آرامش مردم بر‌عهده نیروی انتظامی‌است.

راشدی ایمان و عمل صالح را از خصوصیات بارز هر خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: خداوند نیز در سایه این ایمان و عمل صالح پاداشی چند برابر به کسانی‌که سعی در ایجاد امنیت و آرامش مردم دارند، عطا می‌کند.

وی نبود امنیت اخلاقی را بزرگ‌ترین معضل جامعه بر شمرد و اذعان داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با هدف ایجاد امنیت اخلاقی و برپایی اصول اعتقادی و دینی و همچنین تربیت فرهنگ اسلامی از جان و مال خود گذشتند، بنابراین باید ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

امام جمعه چالوس تأکید کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید طوری عمل کنند تا این نظام را به بهترین شکل به ‌دنیا عرضه کنیم.

وی بیان داشت: ‌ارتباط‌ تعاملی بین فرماندهان نیروی انتظامی با مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی سبب هماهنگی و همراهی در ارائه خدمات به جامعه می‌شود.

راشدی از تلاش‌های حسین‌نژاد در مدت خدمتش در نیروی انتظامی چالوس قدردانی کرد و گفت: نوع رفتار و مدیریت ایشان سبب افزایش امنیت و آرامش در شهرستان چالوس شد و امیدواریم اتباعی طبری فرمانده جدید انتظامی چالوس نیز با توجه به سوابق درخشان خود برگ زرینی را در این شهرستان رقم بزند.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول