اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

اعزام 300 خواهر بسیجی اراکی به اردوی راهیان نور مناطق جنوب

تعداد 300 نفر از خواهران بسیجی پایگاه‌های مقامت بسیج شهرستان اراک ظهر امروز در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی و بدرقه خانواده‌های آنان در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام 300 خواهر بسیجی اراکی به اردوی راهیان نور مناطق جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک در حاشیه این اعزام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اقشار شهرستان اراک از 15 اسفند ماه جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ ماه سال آینده ادامه دارد، اظهار کرد: اعزام خواهران و برادران به ‌صورت مجزا برگزار می‌شود و در این مرحله این تعداد بسیجی خواهر به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

قاسم فراهانی تصریح کرد: این بسیجیان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، طلائیه، شلمچه، فتح‌المبین، موزه دفاع مقدس خرمشهر و مناطق عملیاتی والفجر 8 از نزدیک مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را درک می‌کنند.

وی افزود: اعزام راهیان نور یک حرکت فرهنگی موثر و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نقش به‌سزایی در آشنایی نسل جدید با فرهنگ انقلاب، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی دارد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و نشانه‌گذاری دشمنان در جنگ نرم، انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است که برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان تاثیرگذار است.

فراهانی با بیان اینکه تدابیر خاصی از قبیل اعزام راوی، توزیع کتب و نشریات دفاع مقدس و اعزام روحانی به منظور بهره‌برداری بیشتر بسیجیان از معنویات جبهه‌ها و نیز نقل خاطرات و روایات مربوط به حماسه آفرینی‌های دلاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل در این اردوها اندیشیده شده است، بیان کرد: حضور راویان دفاع مقدس و همچنین روحانیون، فضای معنوی خاصی برای شرکت‌کنندگان در این اردوها به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است، ادامه داد: راویان راهیان نور می‌توانند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی را در رابطه با فرهنگ‌‌سازی اسلامی و مقابله با فرهنگ غلط غربی ایفا کنند.

انتهای پیام/87001/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول