اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد

اعزام کاروان اصحاب رسانه استان بوشهر به اردوی راهیان نور دریایی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: در نظر داریم کاروانی 80 نفره را متشکل از اصحاب رسانه و خانواده‌شان در نوروز امسال سازماندهی و برای بازدید از جزیره خارگ به این جزیره اعزام کنیم.

اعزام کاروان اصحاب رسانه استان بوشهر به اردوی راهیان نور دریایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله نجفی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران، به آخرین خطبه آیت‌الله صفایی‌بوشهری در نمازجمعه بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: قانون‌مدار خواندن تلاشگران این عرصه و عدم برخورد غیرقانونی را ایشان نشان از شخصیت، رشد و کمال و نگاه مقام معظم رهبری دانست.

این مقام مسئول افزود: تشکر و قدردانی آیت‌الله صفایی‌بوشهری، از اصحاب رسانه را می‌توان به‌عنوان مهر تأییدی بر عملکرد این سخت‌کوشان دانست، که باید تمامی کسانی که در مسیر ولایت و تحقق آرمان‌های شهدا حرکت می‌کنند بابت این نگاه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه محبوب بوشهر به خود ببالند.

وی ادامه داد: انتظار مردم از رسانه حضور به موقع و اطلاع‌رسانی صحیح از اتفاقات است، در راستای تحقق همین خواسته، در هفته‌های اخیر حساسیت اهالی رسانه به امور فرهنگی و پرداختن به آسیب‌های برخی برنامه‌های اجرا شده را شاهد بودیم که جای تقدیر دارد.

نجفی گفت: انتظار از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران این است که پیشنهادات و انتقادات منصفانه و به دور از بغض اصحاب رسانه را برادرانه پذیرا باشند و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حل معضلات فرهنگی گام بردارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در بخشی از صحبت‌هایش خانواده رسانه را خطاب قرار داد و بیان داشت: به دور از سیاست‌زدگی، با نگاهی اخلاق‌محور، جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از خون شهدا با طرح مطالبات به‌حق مردم استان را به‌سمت توسعه و تعالی بیشتر پیش برده و به فعالیت جهادی خود ادامه دهند.

نجفی به نگاه ویژه فرمانده سپاه استان در خصوص حضور خبرنگاران در اردوی راهیان نور دریایی اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داریم کاروانی 80 نفره را متشکل از اصحاب رسانه و خانواده‌شان در نوروز امسال سازماندهی و برای بازدید از جزیره خارگ به این جزیره اعزام کنیم.

وی افزود: از تمامی فعالان رسانه دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به دفتر سازمان بسیج رسانه استان واقع در خیابان جانبازان برای ثبت‌نام در این اردو نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول