اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین خبر داد

بررسی 17 طرح پژوهشی در زمینه تحول اداری در قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: 17 طرح پژوهشی که از سوی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین ارائه شده از سوی کارشناسان و متخصصان مجرب در دست بررسی است.

بررسی 17 طرح پژوهشی در زمینه تحول اداری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری اطلاعات استانداری قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی دولتی طرح‌های پژوهشی خود در زمینه تحول اداری را به استانداری ارسال کرده‌اند که مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 17 طرح پژوهشی به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ارسال شده است، افزود: چهار طرح پژوهشی مربوط به اداره کل هلال‌احمر استان است که از این تعداد سه طرح مختص دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر و یک طرح مربوط به تحول اداری این اداره کل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین اضافه کرد: دو طرح از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، یک طرح از اداره زندان‌ها و اقدامات تأمینی یک طرح از میراث فرهنگی و گردشگری و یک طرح از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

درافشانی عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌های پژوهشی باید از ظرفیت‌های مرکز تحقیقاتی دانشگاه‌ها استفاده شده و نظارت بر نحوه اجرای آن‌ها نیز از طریق کارگروه توسعه و پژوهش و مرکز تحقیقاتی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های پژوهشی یکی از اعضای هیئت علمی به عنوان مشاور طرح در کنار مجری طرح همکاری می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین با اشاره به تأمین اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها گفت: اعتبار هیچ‌یک از طرح‌های پژوهشی نباید بیش از اعتبار در نظر گرفته شده در دستگاه اجرایی باشد و با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات تا آخر تیرماه مهلت هزینه‌کرد دارند، می‌توان از این ظرفیت برای اجرای طرح‌های پژوهشی استفاده کرد.

درافشانی بیان کرد: چارچوب‌های کلی طرح‌های پژوهشی توسط تیم متخصص و کارشناس بررسی شده و اعلام می‌شود.

وی با اشاره به طرح راه‌اندازی دیتاسنتر استانداری قزوین ابراز کرد: خدمات و نفع طرح‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات استانداری قزوین اجرا می‌شود به دستگاه‌های اجرایی استان باز می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین تأکید کرد: با توجه به اینکه طرح‌های ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات استانداری قزوین قابلیت اجرا دارد باید از ظرفیت موجود برای توسعه فناوری اطلاعات استان استفاده کرد.

انتهای پیام/77010/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول