اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین

بیمارستان کودکان تبریز به اتاق بازی تجهیز می‌شود

عضو انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گفت: بخشی از بیمارستان کودکان تبریز با بازسازی اتاق بازی و پاویون پرستاری بخش خون، به همت انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین بازسازی و تجهیز شد.

بیمارستان کودکان تبریز به اتاق بازی تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد میلانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث اتاق بازی در بخش خون همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد. این پروژه در دو بخش نوسازی بخش پاویون پرستاری و همچنین ساخت اتاق بازی اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای این پروژه اظهار کرد: تعویض پنجره و دو جداره کردن شیشه ها، ایجاد عایق صوتی و حرارتی، کف سازی اتاق بازی برای کودکان، خرید اسباب بازی، تجهیز سیستم تصویری و صوتی برای اتاق بازی کودکان، تجهیز کتابخانه بخش با کتاب‌های مناسب برای کودکان و خانواده‌ها از جمله کارهای انجام شده در تجهیز  بخش خون بیمارستان کودکان تبریز بود.

میلانی با بیان اینکه متاسفانه با توجه به وضعیت خاص این کودکان پیش از این در بیمارستان فضایی برای کودکانگی آنها وجود نداشت، تصریح کرد: این کودکان جز تخت‌ها خود و اتاق‌های کوچک ساده روزها را سپری می‌کنند و به همین دلیل هر وقت وارد بخش  می‌شدید با چهره‌هایی سست و بی حال مواجه بودید.

وی همچنین با اشاره به مبلغ هزینه شده برای این تجهیز و بازسازی گفت: 12  میلیون برای نوسازی پاویون پرستاری این بخش و حدود 8 میلیون نیز توسط انجمن تسکین برای اتاق بازی کودکان مبتلا به سرطان هزینه شده است.

این عضو انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان همچنین یادآور شد: با بررسی‌های انجام شده در تابستان سال جاری عدم وجود فضایی مناسب برای اوقات فراغت کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز به عنوان یکی از نواقص این بیمارستان تشخیص داده شد.

میلانی افزود: قصد داریم با این فضا فرصتی برای وقت گذرانی مناسب کودکان بخش آماده کنیم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق کودکان را به چالش بکشیم.     

انجمن تسکین فعالیت خود را سال 1389 با هدف شناخت و برطرف نمودن نیازهای کودکان مبتلا به سرطان در تبریز آغاز کرده است.

انتهای پیام/60001/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول