اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته درختکاری

کودکان سرطانی کاشان نهال امید کاشتند

به مناسبت هفته درختکاری کودکان سرطانی کاشان برای نخستین بار در فضایی آکنده از شادی و امید بر بام شهر این شهرستان نهال کاشتند.

کودکان سرطانی کاشان نهال امید کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر اجرایی طرح درختکاری کودکان سرطانی کاشان امشب در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیشنهاد خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌درآمد و برای نخستین بار نهال‌های کوچک توسط کودکان سرطانی با دل‌های بزرگ در بام شهر کاشان کاشته شد.

مجید مازندرانیان افزود: 17 نفر از کودکان سرطانی کاشان 17 نهال را در باغچه‌ها و میادین شهر بازی واقع در شهر بازی بام شهر این شهرستان با دستان پرمهر و محبت و لب‌های خندانشان کاشتند تا به امید فضل معبودشان روزی شاهد به ثمر نشستن آنها باشند.

وی، سنین این کودکان سرطانی را بین سه تا هفت سال ذکر و خاطرنشان کرد: کودکان پس از کاشت نهال‌ها از وسایل شهر بازی به صورت رایگان استفاده کنند.

به گفته مدیر اجرایی طرح درختکاری کودکان سرطانی کاشان، این حرکت معنوی لبخند رضایت و خرسندی را در دل بچه‌های مهربان سرطانی نشاند و امیدواریم همه ساله با حضور پررنگشان بتوانیم بذر امید را در دل‌های گرمشان بپاشیم.

مازندرانیان اذعان داشت: سالانه بیش از 100 کودک بی‌سرپرست خانه‌های نرگس، بهار و کودکان کم‌توان مجتمع گلابچی میهمان شهر بازی بام شهر کاشان می‌شوند تا ساعاتی خوش و به یادماندنی را با دوستان همسن و سال خود سپری کنند.

وی تأکید کرد: کانون‌ها و مراکزی که کودکان بی‌سرپرست، سرطانی و بی‌بضاعت را تحت پوشش دارند می‌توانند جهت استفاده رایگان کودکان از وسایل بازی، آنها را طی نامه‌ای معرفی کنند. 

مدیر اجرایی طرح درختکاری کودکان سرطانی کاشان، استاندارد بودن تمامی دستگاه‌ها، امنیت در مجموعه، اختصاص بیشتر وسایل بازی به کودکان و ایجاد محیطی کاملا شاد و با نشاط برای کودکان را از مهمترین ویژگی‌های شهر بازی بام شهر کاشان برشمرد.

این مسئول، ضمن اشاره به بیش از 36 دستگاه بازی ویژه بزرگسالان و کودکان در مجموعه شهر بازی بام شهر کاشان افزود: این مجموعه در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع و با هزینه‌ای بیش از 25 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

مازندرانیان، با اشاره به اشتغالزایی 35 نفر به طور مستقیم و 15 نفر به طور غیرمستقیم در این مجموعه ، از احداث فاز دوم این مجموعه در مساحتی بالغ بر 35 هزار متر مربع در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گفته وی، جاذبه‌ها و داشتن ظرفیت‌های موجود در منطقه، مجاورت در باغ تاریخی فین کاشان، سهولت در تردد شهروندان کاشانی به بام شهر، نزدیکی اتوبان، تفاوت آب و هوایی و دارا بودن پارکینگ و محل‌های اسکان از جمله دلایل انتخاب ساخت مجموعه شهر بازی در قطب نمونه گردشگری این منطقه است.

مدیر اجرایی طرح درختکاری کودکان سرطانی کاشان در پایان همچنین اجرای نمایش‌های خیابانی، مجری بازیگر، جشنواره خانوادگی، برگزاری مسابقات، ایستگاه گریم و نقاشی کودک، قرعه‌کشی شبانه، چیدن بهترین سفره هفت سین سال را از ویژه‌برنامه‌های این مجموعه در نوروز 93 برشمرد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول