اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

10 نمایشگاه صنایع دستی در کرمان برپا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری 10 نمایشگاه صنایع دستی در نوروز 93 در سطح استان کرمان خبر داد.

10 نمایشگاه صنایع دستی در کرمان برپا می‌شود

علی مهاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از آغاز به کار ستاد خدمات سفر استان به صورت رسمی از 28 اسفند ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: فعالیت ستاد خدمات سفر سال جاری ‌به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران آغاز می‌شود.

وی از برگزاری 10 نمایشگاه صنایع دستی در نوروز 93 در سطح استان کرمان خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های کرمان، بم، بافت، جیرفت، انار، شهربابک، رفسنجان، سیرجان و ... برپا می‌شود.

مهاجری عنوان کرد: نظارت دقیق بر تأسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، ‌مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های بین‌راهی و ...، برپایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سطح استان کرمان و همچنین فعالیت واحدهای گشت سیار به منظور راهنمایی مسافران در ایام نوروز از دیگر اقداماتی است که انجام می‌گیرد.

وی از فعالیت نیروهای یگان حفاظت در محل اماکن تاریخی و گردشگری استان خبر داد و گفت: تعداد این نیروها در محل میدان گنجعلیخان و اماکن تاریخی که در این منطقه قرار دارد، افزایش می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که مسافران و گردشگران در  ایام نوروز با امنیت خاطر و رضایت کامل استان کرمان را مورد بازدید قرار دهند.

وی بیان داشت: در ورودی‌های شهرستان‌های کرمان کتابچه سفر استان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی به آنها شناسانده شود.

مهاجری به ایجاد کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی بین هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی اشاره و تصریح کرد: این کمپ‌ها با استقرار یافتن در ورودی‌های استان به راهنمایی گردشگران می‌پردازند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول