اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کمیته امداد چیتاب افتتاح شد

با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد چیتاب افتتاح شد.

کمیته امداد چیتاب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز کمیته امداد چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد، امام جمعه چیتاب و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سید غلام‌رضا متقی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: توسعه فرهنگ مشارکت‌های مردمی، اشتغال و کارآفرینی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اداره جهت سهولت در خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند این منطقه افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به این‌که کمیته امداد مزین به نام مبارک امام راحل است، این نهاد فقط برای ارائه خدمت صادقانه و برای رضای خداوند تأسیس شده است. تلاش ما این است که از استعداد و توانایی خانواده‌ها در راستای توانمندسازی آنها بهره بگیریم و باید طوری باشد که کمیته امداد در هر منطقه شورای حل اختلاف باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم اظهار کرد: دین مبین اسلام حمایت از فقرا و نیازمندان را همواره مورد تأکید قرار داده است و ائمه اطهار به رسیدگی و دلجویی از نیازمندان بسیار سفارش کرده‌اند.

زریر انصاری گفت: کمیته امداد به تأسی از دین و قرآن و ائمه اطهار با هدف ارائه خدمت به اقشار نیازمند جامعه تأسیس شده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته است.امید است با توسعه ادارات کمیته امداد در بخش‌های مختلف شهرستان شاهد رشد و توسعه خدمات‌دهی به مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/82009/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول