اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خبر داد

پاک‌سازی 4 کیلومتر از سواحل محمودآباد/ آغاز پاک‌سازی سواحل فرح‌آباد ساری

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از پاک‌سازی چهار کیلومتر از سواحل محمودآباد خبر داد و گفت: در نظر داریم این طرح را در روز آینده در سواحل فرح‌آباد ساری انجام دهیم.

پاک‌سازی 4 کیلومتر از سواحل محمودآباد/ آغاز پاک‌سازی سواحل فرح‌آباد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ناصر مهردادی امشب در حاشیه مراسم پاک‌سازی معابر مازندران در جمع خبرنگاران هدف اصلی اجرای این طرح را سامان‌دهی پسماند عنوان کرد و اظهار داشت: تمام محورهای اصلی و سواحل استان از زباله پر شده و نیازمند سامان‌دهی است.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به انجام هماهنگی‌های این سازمان با استانداری گفت: استانداری مازندران موافقت کرده تا امکاناتی را برای ساماندهی پاک‌سازی در اختیار برخی از دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.

وی بیان داشت: برای پاک‌سازی استان‌های شمالی از زباله شش استان دور هم جمع شدند و تفاهم‌نامه‌ای را در حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور امضا کردند.

مهردادی با اشاره به تداوم اجرای طرح پاک‌سازی معابر مازندران تا 15 فروردین گفت: استاندار قول مساعدت برای اختصاص بودجه‌ای برای همیشگی کردن این طرح در استان داد.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز جمعیت مازندران به چند برابر افزایش می‌یابد، گفت: استفاده کردن از این ظرفیت ویژه گردشگری در استان با حداقل صدمه به محیط زیست منطقه نیاز به امکانات ویژه‌ای دارد و استان‌های همجوار باید به کمک ما بیایند.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست مازندران از پاک‌سازی چهار کیلومتر از سواحل محمودآباد خبر داد و گفت: در نظر داریم این طرح را در روز آینده در سواحل فرح‌آباد ساری دنبال کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی سازمان حفاظت محیط زیست مازندران برای مسافران نوروزی اظهار داشت: این سازمان با برگزاری کلاس‌های مختلف بحث تفکیک زباله از مبدا، تهیه بروشور و بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های ویژه در پارک‌ها، جمع‌آوری زباله و حفظ نظافت منطقه را به مسافران یادآوری می‌کند.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول