اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

امضای توافق‌نامه طرح «کمربند سبز تا سواحل آبی» بین ۶ استاندار کشور

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین تفاهم‌نامه «کمربند سبز تا سواحل آبی» با هدف مدیریت پسماند در مسیر جاده‌های عبوری به شمال کشور که توسط ۶ استانداری به امضا خواهد رسید، خبر داد.

امضای توافق‌نامه طرح «کمربند سبز تا سواحل آبی» بین ۶ استاندار کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سیدمحمد مجابی اظهار داشت: طی هفته جاری تفاهم‌نامه‌ای با حضور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور به امضای 6 استانداری کشور نهایی خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مسیر عبوری «کمربند سبز تا سواحل آبی» با هدف مدیریت پسماند در مسیر جاده‌های 6 استان منتهی به شمال کشور پاک‌سازی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه محیط زیست در دولت تاکید کرد و گفت: نگاه در دولت تدبیر و امید به این مقوله بسیار جدی است.

مجابی بیان کرد: حفاظت و رعایت محیط زیست در سه جایگاه مورد بحث است عدالت بین نسلی، نگاه دین و فرهنگ و قانون اساسی، بر این اساس در تمامی ابعاد مذکور باید از محیط زیست صیانت کنیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با طرح این پرسش که جایگاه حفاظت از محیط زیست در برنامه توسعه‌محور کشور چه جایگاهی دارد، بیان کرد: هنوز صیانت از محیط زیست و مدیریت آلودگی هوا به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه اولین اولویت ما در محیط زیست حفاظت است، گفت: ما مشکلات محیط زیست را بر اساس سلامت مردم و آسیب‌رسانی به طبیعت طبقه‌بندی می‌کنیم که به موضوع حفاظت از محیط زیست برمی‌گردد.

انتهای پیام/2302/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول