اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام نفرات برتر

ششمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور در خارگ پایان یافت

ششمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور در خارگ با اعلام نفرات برتر پایان یافت.

ششمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور در خارگ پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ششمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور در خارگ، در بهمن‌ماه سال‌جاری در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر احکام و نهج‌البلاغه در مقاطع پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان و بزرگسالان آغاز شد که پس از برگزاری مرحله اول و انتخاب نفرات برگزیده، دوره دوم آن از تاریخ 14 اسفندماه آغاز و پیش از ظهر امروز در سینما صدف خارگ و با اعلام نفرات برتر پایان یافت. این جشنواره به همت امور فرهنگی هنری خدمات اجتماعی پایانه‌های نفتی ایران و آموزش و پرورش منطقه خارگ برگزار شد.

رئیس خدمات پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران در آیین اختتامیه این مراسم اظهار کرد: از سال 86 با برگزاری نخستین دوره این مسابقات تلاش شد تا کودکان این جزیره به محافل قرآنی جذب شوند و توانستیم در سطوح مختلف، افراد زیادی را پرورش دهیم.

ذبیح، عنوان کرد: در یک سال اخیر موفق شدیم بیش از 140 نفر را عضو کانون کنیم و اگر بتوانیم مشکلات پیش رو که همگان به آن واقف هستید را حل کنیم، قادر خواهیم بود بیش از این نیز کودکان را به سمت و سوی قرآن جذب کنیم.

رئیس خدمات پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: المپیادی در این زمینه در سطح وزارت نفت برگزار کردیم و علاوه بر آن محافل انس با قرآن نیز برگزار شد و اگر همت کنیم می‌توانیم این فعالیت‌های قرآنی را با کمک امام جمعه افزایش دهیم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی که در بهمن ماه برگزار شد، افراد برتر انتخاب شدند و مرحله پایانی نیز در اسفند ماه با حضور 350 نفر از آقایان و خانم‌ها برگزار شد و 1450 نفر نیز در بخش نهج‌البلاغه و احکام انتخاب شدند و در مرحله نخست از داوران بومی و در مرحله پایانی از داوران بین‌المللی موسسه منهاج از قم دعوت کردیم و مسابقه به شکلی مطلوب برگزار شد.

ذبیح در پایان عنوان کرد: برخی از افراد که به این جزیره آمده‌اند، به واقع تعجب می‌کنند که در مقایسه با جمعیت جزیره خارگ، ما دارای این همه مشتاق و فعال قرآنی هستیم و به واقع باید لقب جزیره قرآنی را به آن بدهیم و برای همه‌گیر شدن آن در سطح جزیره، یقیناً می‌طلبد که بیش از پیش در این زمینه کار کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول