اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

حضرت زهرا(س) در مقام حجب و حیا صدرنشین زنان عالم است

رئیس حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به شخصیت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) در مقام حجب و حیا صدرنشین زنان عالم است.

حضرت زهرا(س) در مقام حجب و حیا صدرنشین زنان عالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدجواد قهرمانی بعد از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه‌‌های علمیه استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: شخصیت و فضایل اخلاقی حضرت زهرا (س) باید مورد کنکاش قرار گیرد و در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به الگو و نمونه بودن بانوی بزرگ اسلام و دختر نبی اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: آن حضرت در کمک به مستمندان پیشتاز بود و از هر فرصتی برای یاری رساندن به آن‌ها دریغ نمی‌کرد.

قهرمانی به زندگی کوتاه حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه در کمتر از 20 سال از عمر خود به چنان درجه و مقام معنوی دست یافت که مایه مباهات خداوند در برابر فرشتگان شد.

رئیس حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) در شوهرداری و تربیت فرزندان بسیار تلاش کرد و با بینش الهی و نیایش‌های معنوی خود توانست درس صبر و استقامت به فرزندان خود بیاموزد و روح آنان را با عبادت آشنا کند.

وی ابراز داشت: حضرت زهرا(س) در مقام حجب و حیا صدرنشین زنان عالم است و در زهد و قناعت زبانزد است.

قهرمانی با بیان اینکه حرمت ایام فاطمیه باید حفظ شود، اذعان داشت: با توجه به اینکه امام زمان (عج) در ایام شهادت حضرت زهرا(س) سوگوار است، بنابراین عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س) نباید فراموش شود.

وی اضافه کرد: با سوگواری برای بانوی اسلام در ایام نوروز نور و رحمت را به خانه‌های خود هدایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/61010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول