اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون گلستان:

شرط موفقیت در کسب و کار بهره‎گیری از علم نوین است

دبیر اتاق تعاون گلستان یکی از شرایط موفقیت در کسب و کار را بهره‎گیری از علم و تکنولوژی نوین عنوان کرد.

شرط موفقیت در کسب و کار بهره‎گیری از علم نوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یحیی احمدپور ظهر امروز در نخستین سمینار آموزشی مدیریت راهبردی کسب و کار در گرگان، اظهار داشت: توجه به منابع انسانی، تجهیزات و امکانات، منابع مالی از مولفه‎های اساسی در مدیریت یک بنگاه اقتصادی است.

وی، تلفیق منابع مذکور را در افزایش بهره وری مهم خواند و تصریح کرد: برای در اختیار گرفتن منابع همواره محدودیت‎هایی وجود دارد و نمی‎توان منابع زیادی را در محیط کسب و کار تامین کرد از طرفی نیز از یک مدیر بنگاه اقتصادی انتظار است که بیشترین بهره را از منابع ببرد.

آموزش نیاز اساسی در ایجاد کسب و کار است

دبیر اتاق تعاون گلستان با بیان اینکه بهره‎وری به سادگی امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: موفقیت در نظام کسب و کار نیاز به علم و تکنولوژی روز دارد و مدیر یک بنگاه اقتصادی زمانی می‎تواند به پیشرفت برسد که استفاده از علوم پیشرفته را به کار گیرد.

احمدپور با اشاره به اینکه رسیدن به علوم روز از دو طریق امکان پذیر است، یادآور شد: تجربه و آموزش راهکارهایی برای به دست آوردن علم روز هستند در کشور ما دستیابی به علوم از طریق آموزش‎هایی که در دوران دانش‎آموزی تا مقطع متوسطه وجود دارد افراد با آموزش‎های مقدماتی آشنا می‎شوند.

وی ادامه داد: آموزش‎های آکادمی و دانشگاهی تخصصی‎تر است و این انتظار وجود دارد تا فرد آموزش دیده با تخصصی که کسب کرده بتواند یک محیط کسب و کار راه‎اندازی و مدیریت کند.

مدیر کسب و کار باید خود را به علم روز مجهز کند

دبیر اتاق تعاون گلستان با بیان اینکه در حوزه علم رشد و توسعه فزاینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: علوم جدیدی وجود دارد که باید یک مدیر کسب و کار از آن مطلع باشد.

احمدپور گفت: آموزش‎های فوق برنامه و ضمن خدمت برای مدیر کسب و کار یک نیاز اساسی است تا بتواند خودش را به علم روز مجهز کند و به بهره‎وری لازم در حوزه فعالیت خود برسد.

وی با بیان اینکه در بهره‎وری باید یک نگرش جدید اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: طرح‎ایده‎های نو، خلق محصولات جدید، توجه به بازار و رقبا، داشتن مشتریان متنوع، بهره‎گیری از توانایی‎های بالفعل و بالقوه سازمان برای استفاده از فرصت‎ها و مقابله با تهدیدها از طریق سازمانی هوشمند، انعطاف‎پذیر و آگاه قابل تحقق است.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول