اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه در تمام حوزه‌ها ورود پیدا می‌کند/ برکات بسیج در کشور نمود دارد

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی سپاه پاسداران صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا است، گفت: ما معتقدیم که باید در همه حوزه‌ها ورود پیدا کنیم.

سپاه در تمام حوزه‌ها ورود پیدا می‌کند/ برکات بسیج در کشور نمود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن اجتماعات فتح‌المبین سپاه ناحیه ساری در محل این سازمان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های حضرت زهرا(س) توجه به جایگاه رهبری و ولایت بود.

وی با اشاره به مقام والای این بانوی بزرگوار، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کاملی برای جامعه بشری است.

این مسئول بیان داشت: مقام خاندان عصمت و طهارت ابعاد مختلفی دارند و هر کس به اندازه توانش از آن بهره می‌برد.

شاهچراغی با بیان این که الگوی همه ما در نظام اسلامی حضرت خدیجه فاطمه است، افزود: آشنایی با سیره و روش آن حضرت نیز برای ما برکت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اظهار اینکه ما خیلی نیروی نظامی نبوده‌ایم و نیستیم، تصریح کرد: اعتقاد داریم باید در همه حوزه‌ها ورود پیدا کنیم، چه در آن جا که نظام  در خطر است و چه در مسایل فرهنگی و اقتصادی.

وی موفقیت‌های سپاه را مرهون تلاش‌های بسیج دانست و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که برکاتش در کشور نمود دارد.

شاهچراغی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های داخلی و پروژه‌های عمرانی، گفت: برای حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و زیر ساخت‌ها نیازمند ابزارهایی هستیم که بخشی ازاین الزامات را باید تهیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در پنج سال گذشته رویکرد سپاه پاسداران در حوزه بسیج توجه به زیر ساخت‌ها بوده، اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت خط مقدم ما هستند که بعضا نسبت به این موضوع غفلت کردیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت باید همه ما بخشی از کار را برعهده بگیریم، گفت: در غیر این صورت تمام داشته‌های خود را از دست می‌دهیم.

وی به همکاری شهردار و شورای شهر ساری در انجام پروژه‎های سپاه نیز اشاره ای کرد و افزود: 169 سوله ورزشی طراحی شد که 90 سوله احداث، 45 سوله در حال بهره‌برداری است و بخشی از سوله‌ها نیز تا اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

شاهچراغی در پایان تاکید کرد: هدف از توسعه ورزش در استان علاوه بر سلامت جسم و جان، توجه به اقدامات تربیتی و دینی است.

انتهای پیام/2296/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول