اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از جشنواره ملی سرزمین نور گزارش می‌دهد

از رونمایی «خلوت خاطره‏ها» تا اهدای تندیس «مقاومت و ایستادگی» به فرمانده سپاه سمنان

رونمایی از کتاب «خلوت خاطره‌ها» و اهدای تندیس «مقاومت و ایستادگی» به فرمانده سپاه سمنان از حاشیه‌های جشنواره ملی سرزمین نور بود.

از رونمایی «خلوت خاطره‏ها» تا اهدای تندیس «مقاومت و ایستادگی» به فرمانده سپاه سمنان

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در حاشیه برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: رونمایی از کتاب «خلوت خاطره‌ها» و اهدای تندیس «مقاومت و ایستادگی» توسط فرمانده سپاه خرمشهر به سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه استان سمنان از مهم‌ترین حواشی جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر بود.

حسن قدمیان گفت: اهدای تندیس «نخل طلایی» به برگزیدگان عکس این جشنواره و تقدیر از پدر و مادر شهید سردار حاج حسن شاطری از جمله‏ برنامه‏های اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به میزبانی سپاه استان سمنان بود.

وی اضافه کرد: رونمایی از کتاب خلوت خاطره‏ها که گزیده خاطرات 59 شهید سرافراز استان سمنان است، توسط دکتر طباطبایی چهره ماندگار پزشکی کشور از گرمسار و پرده‌خوانی هنرمندان گرمساری  نیز انجام شد.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود: اجرای سرود ناشنوایان استان سمنان در این جشنواره، قرائت بیانیه جشنواره توسط هیئت داوران، به تصویر درآوردن چهره شهید سردار حسن شاطری توسط هنرمند سمنانی، برپایی غرفه طلایه‏داران مرصاد از استان سمنان در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس خرمشهر، اجرای موسیقی وطن توسط هنرمند سمنانی از دیگر حواشی این جشنواره بود.

پرچم «یا زهرا (س)» و «یا حسین (ع)» ایران را حفظ کرده است

یکی از روحانیان کاروان راهیان نور سمنان و سرمربی صالحین قشر بسیج هنرمندان استان سمنان نیز در حاشیه این مراسم گفت: سربند یا زهرا(س) و یا حسین (ع) ایران را حفظ کرده است.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی در جمع سرمربیان حلقه‏های صالحین استان سمنان و ائمه جمعه و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در منطقه عملیاتی فتح المبین اظهار کرد: سربند یازهرا (س) و لباس‌نویس‌های «می‌میرم تا انتقام سیلی مادرم را بگیرم»، از نکات برجسته عشق شهدا به حضرت زهرا(س) بود.

وی به جمله‏ای از آیت‌الله جوادی‌آملی در تکریم شهدا اشاره کرد و افزود: پرچم یا زهرا(س) و یا حسین (ع) و کربلا کربلای رزمندگان و یا حسین یا حسین آنان ایران اسلامی را از آماج حملات دشمنان مصون نگاه داشته است.

مسلمی به موضوع سیره شهدا و ارادت آنها به حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: شهدا ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشتند و حاجات و خواسته‏های مادی و معنویشان را از آن بانوی بزرگوار طلب می‏کردند.

بر اساس این گزارش، روضه‏خوانی در مدح و ستایش حضرت زهرا(س) توسط این راوی از دیگر برنامه‏ها در منطقه عملیاتی فتح المبین بود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول