اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 20 درصدی تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای نوروز سال جاری با اهتمام و عزم جدی شاهد افزایش 20 درصدی امکان اسکان نوروزی در مدارس این استان خواهیم بود.

افزایش 20 درصدی تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این استان، اظهار کرد: برای نوروز سال جاری با اهتمام و عزم جدی شاهد افزایش 20 درصدی امکان اسکان نوروزی در مدارس این استان خواهیم بود.

وی افزود: 150 مدرسه و یک‌هزار و 100 کلاس به همراه 4650 پرسنل آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند.

کریمیان از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تمامی مسافرانی که از فضای آموزشی برای اسکان بهره‌مند می‌شوند، خبر داد و گفت: این فرصت برای اولین بار است که در استان اجرا می‌شود و به شکل شناور مسافرانی که در مدارس اسکان می‌یابند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کمک 930 میلیون تومانی صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و پرهزینه به فرهنگیان این استان از ابتدای تاسیس تا‌کنون خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری بیش از 324 نفر کمکی معادل 318 میلیون تومان دریافت کردند.

وی با اشاره به بازدید خود از مدارس کوچ‌روی استان که قشلاق را در استان خوزستان سپری می‌کنند، یادآور شد: در این سفر مواردی مانند تهیه کانکس چرخ‌دار، فراهم‌سازی مکانی برای ایجاد مجتمع و برگزاری اردوهای رایگان برای دانش‌آموزان عشایر پیش‌بینی و طرح‌ریزی شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول