اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار لرستان خبر داد

آمادگی 500 هزار اسکان مسافران نوروزی در لرستان

معاون امور عمرانی استاندار لرستان از آمادگی 500 هزار اسکان مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

آمادگی 500 هزار اسکان مسافران نوروزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید کیانپور ظهر امروز در جلسه کاهش تصادفات در خرم‌آباد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 5 میلیون نفر از جاده‌های مواصلاتی لرستان در ایام نوروز مسافرت می‌کنند.

وی افزود: در خصوص کاهش تصادفات و ایمنی راه‌ها تاکنون 5 جلسه کارگروه داشته‌ایم که امیدواریم نوروز امسال را بدون هیچگونه تصادف و مشکلی پشت سر بگذاریم.

کیانپور یادآور شد: پلیس راه و راهور باید حداکثر توان خود را برای آرامش و رضایت مسافران نوروزی به کار بگیرند.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: کنترل نامحسوس و برخورد اعمال قانونی با کسانی که مرتکب جرم می‌شوند می‌تواند در کاهش تصادفات تأثیر زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، خاطرنشان کرد: اگر جاده‌ها به صورتی کنترل شود که سرعت مطمئنه رعایت شود، آمار تصادفات و فوتی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

کیانپور تصریح کرد: علوم پزشکی دستگاه‌های آمبولانس و پایگاه‌های سیار خود را در ایام نوروز باید بیشتر کند و تمام سعی خود را کند تا نوروز امسال را بدون حادثه بگذرانیم.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پلیس راه در مناطق گردشگری به‌ویژه منطقه نوژیان، بیشه و ... باید گشت‌های ویژه‌ای را مستقر کند و کنترل ویژ‌ه‌ای را در جهت تصادفات داشته باشد.

وی اذعان کرد: سرعت مطمئنه در مناطق مختلف باید از طریق اطلاع‌رسانی رسانه‌ها به آنها آموزش داده شود زیرا آموزش می‌تواند در کاهش تصادفات تأثیر بسیاری داشته باشد.

کیانپور گفت: ما باید بحث همیاران پلیس را جدی‌تر در نظر بگیریم و مبنای کار را در کاهش تصادفات از صفر بگذاریم.

وی یادآور شد: نقاط حادثه‌خیز در استان باید شناسایی شود و همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص پلیس راه، راهور، علوم پزشکی و ... اهتمام ویژه‌ای به ایمن‌سازی و کنترل آنها داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی باید در تمام نقطه‌های شهر و استان به کار گرفته شوند، چراکه ضروری است بازرسی از نقاط استان لرستان به ویژه نقاط گردشگری بیشتر شود.

وی در پایان متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی باید تاکنون خود را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کرده باشند، زیرا اگر کاستی‌هایی وجود دارد، تا ایام نوروز نسبت به این کاستی‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/85001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول