اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان خبر داد

آماده‌سازی 12 سالن برای اسکان موقت مسافران در همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان گفت: 12 سالن ورزشی و نمایشگاهی برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده است.

آماده‌سازی 12 سالن برای اسکان موقت مسافران در همدان

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسکان مسافران بحث بسیار مهمی است، اظهار داشت: نخستین دغدغه‌ای که مسافران بر مبنای آن به ستاد تسهیلات نوروزی مراجعه می‌کنند اسکان و سپس راهنمایی اماکن در شهر است که به همین دلیل مبحث اسکان طبق سنوات گذشته توسط شهرداری همدان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث اسکان مسافران 21 دستگاه در همدان مشارکت دارند، افزود: هدف بر این بود که مانند سایر شهرهای بزرگ کمتر اجازه دهیم که در میادین و پارک‌های اصلی چادر نصب شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان تصریح کرد: سعی بر این است که گردشگران و مسافران نوروزی را در سطح شهر مقداری بیشتر اقامت دهیم و به همین دلیل دستگاه‌های متولی، همکار و خدمت‌رسان در امر نوروز وارد کار شده‌اند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌هایی چون تربیت بدنی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، شرکت گاز، شرکت برق، مخابرات، شهرداری همدان و ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش عنوان کرد: بر این مبنا سالن‌های ورزشی و نمایشگاهی به عنوان اسکان موقت مسافران در نظر گرفته می‌شود.

بیاناتی با بیان اینکه 12 سالن ورزشی و نمایشگاهی در اختیار اسکان مسافران نوروزی همدان قرار داده شده، گفت: هدف این است که مسافران در این مکان‌ها اسکان موقت یابند و در صورت بدی شرایط جوی نیز در مکانی امن اسکان داده شوند.

وی با بیان اینکه اگر مسافران آسایش داشته باشند، ماندگاری مسافر در همدان بیشتر خواهد شد، گفت: در مجتمع عین‌القضات نیز مکانی برای اسکان موقت و راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: 400 کارتن‌پلاست به صورت فلش در ایام نوروز در همدان برای راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی نصب می‌شود که در این راستا نصب کارتن‌پلاست برای آموزش و پرورش نیز رایگان شده است.

انتهای پیام/89004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول