اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سرقت از متوسط کشوری 11 درصد پایین‌تر است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در حوزه سرقت از متوسط کشوری 11 درصد پایین‌تر بوده که در حوزه جرایم خشن کاهش چشم‌گیر و قابل قبولی داشتیم.

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سرقت از متوسط کشوری 11 درصد پایین‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه (س) خبرنگاران را افسران افتخاری حوزه امنیت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم و اصحاب رسانه بتوان آسیب‌ها و عوامل خطرزا را به حداقل رساند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به عملکرد این دستگاه انتظامی در سال 92 داشت و گفت: بر اساس برآورد مسئولان ارشد انتظامی کشور از مجموعه استانی در حوزه‌های مختلف امنیتی، ترافیکی و انتظامی عملکرد قابل قبولی داشتیم.

غلامزاده با بیان این‌که در حوزه‌های مختلف، دستگاه انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از متوسط کشوری بهتر و در برخی موارد قابل تقدیر بود، گفت: انتظار می‌رود در سال جدید نواقصات برطرف شود و بتوان در راستای توسعه و ارتقای امنیت استان گام برداریم.

این فرمانده ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اولین مرحله کار نیروی انتظامی را آغاز تعطیلات نوروزی بوده که با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و مردم نیز شاهد موفقیت‌های خوبی در سال جاری بودیم.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در سال 92 بیان داشت: این دستگاه انتظامی در سال جاری شاهد برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری انتخابات سه‌گانه، حضور در ایام‌الله‌ها، بازگشایی مدارس و ... بوده که همواره حضوری مستمر داشتند و در برقراری نظم و امنیت از هیچ‌کاری فروگذار نکردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در سال جدید به برنامه‌های صورت گرفته در سال جاری اشاره و تصریح کرد: استان در حوزه سرقت از متوسط کشوری 11 درصد پایین بوده که در حوزه جرایم خشن کاهش چشم‌گیر و قابل قبولی داشتیم.

وی میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری را 3 تن و 393 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: قریب به 55 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که 188 خودروی حمل مواد مخدر توقیف و مطابق قانون با آن‌ها برخورد لازم اعمال شد.

غلامزاده با تاکید بر این‌که پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرها، روستاها و بخش‌ها در دستور کار پلیس است، گفت: بیش ‌از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال جاری کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول