اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو و با همکاری 18دستگاه

طرح نوروزی 93 در اردبیل آغاز شد

در آستانه سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی طرح نوروزی بیش از 18 دستگاه دخیل ستاد هماهنگی سفر در اردبیل آغاز شد.

طرح نوروزی 93 در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم آغازین این طرح که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در اردبیل برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: طرح نوروزی در فرماندهی انتظامی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها از امروز تا 17 فروردین سال آینده در گستره مناطق درون شهری و برون شهری با تمرکز بر محورهای پرتردد و منتهی به تفرجگاه‌های سیاحتی تفریحی و توریستی انجام می‌شود.

ابراهیم کریمخانی عنوان کرد: هدف ما از اجرای این طرح ایجاد رضایت‌مندی بیشتر در بین مسافران و گردشگران نوروزی است که انتظار می‌رود با عملیاتی شدن این طرح بستر و زمینه‌ای فراهم آید تا یک فرآیند مناسب خدمات‌رسانی را در ایام نوروز و با همکاری بیش از 18 دستگاه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: ما در تعطیلات نوروزی در قالب یک‌هزار و 540 تیم گشت خودرویی پلیس راه در تمامی محورها به هموطنان خدمات ارائه می‌کنیم که در این طرح روزانه 365 نفر با پلیس همکاری دارند تا یک آرامش واقعی در سفرها برقرار باشد.

کریمخانی ادامه داد: رویکرد پلیس بر اساس شعاری که تعیین کرده است « امنیت، سلامت، نشاط رهاورد نظم و قانون » انتظار می‌رود با همکاری همه سازمان و نهادها وظیفه مهمان نوازی خود را به خوبی انجام داده و در کاهش تصادفات و تلفات به مانند سال‌های گذشته و حتی بهتر از آن اقدامات را انجام دهیم.

این مسئول یادآور شد: پلیس با گستردگی خاص و به شکل همه جانبه اعم از برقراری امنیت در داخل شهر و مناطق سکونتی و انتظام بخشی به عبور و مرور و سهولت سفر اقدامات خوبی را انجام می‌دهد به طوری که در حوزه انتظامی با آماده‌باش کامل در تعطیلات نوروزی سعی خواهیم کرد جلوی جرایمی مانند سرقت و همچنین بی‌نظمی‌های احتمالی را بگیریم و با همکاری مراجع قضایی اجازه ندهیم مجرمان سابقه‌دار در این ایام به مرخصی بروند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در شهرهای اردبیل و سرعین با توجه به خیر مسافران طرح ما به شکل گسترده و با استقرار نیروها و اکیپ‌های سیار و ثابت با قوت و قدرت عملیاتی شده و تلاشمان بر این است تا یک هماهنگی مناسب و مطلوب را فراهم آوریم تا با همکاری سایر دستگاه‌های آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمخانی در پایان سخنان خود اذعان داشت: امروز شاهد برگزاری مانور دستگاه‌های شرکت‌کننده در طرح نوروزی 93 هستیم تا توانشان را به محک گذاشته و بیش از همیشه از ظرفیت آنها استفاده شود.

انتهای پیام/62006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول