اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

85 دانش‌آموز نخبه شهرستان آمل تجلیل شدند

با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، 85 دانش‌آموز نخبه، المپیادی و کنکوری‌های برتر شهرستان آمل در سال 92 تجلیل شدند.

85 دانش‌آموز نخبه شهرستان آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ظهر امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی، معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران و مسئولان شهرستان از 85 نخبه دانش‌آموزی در سال 92 قدردانی شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته در رشته‌ها و بخش‌های مختلف مدال‌آوری کرده و درجات علمی را به دست آورده بودند، یادآور شد: نخبگان دانش‌آموزی در حوزه رتبه‌های برتر کنکور سراسری، پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های معتبر کشور و استان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای، نظری و کاردانش، برترین‌های المپیاد‌های علمی ملی و نخبگان و مدال‌آوران حوزه دانش‌آموزی بودند.

حمید محمدنسب در مورد اهداف جشنواره بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان برجسته و نخبه این شهرستان خاطرنشان کرد: تجلیل از دانش‌آموزان برجسته نشان از ارزش والای آنها برای مسئولان و مدیران دارد و در مقابل عاملی برای ایجاد انگیزه و تحرک برای دیگر دانش‌آموزان خواهد بود.

وی بیان کرد: این هشتمین دوره تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی آمل بود که در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه شمال برگزار شد.

محمدنسب با اشاره به جایگاه علمی نخبگان و دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: دانش‌آموزان این شهرستان همواره در جایگاه‌های علمی برتر استان و کشور قرار داشتند.

وی با بیان اینکه در رتبه‌بندی کنکور سراسری نیز آملی‌ها رتبه‌های خوبی در کشور به دست آورده‌اند جایگاه علمی این شهرستان را سرآمد بیان کرد.

 انتهای‌پیام/86011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول