اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ناحیه 2 کرمانشاه مطرح کرد

وقف مراکز علمی توسط واقفان کرمانشاهی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه گفت: بسیاری از مراکز علمی و بیمارستان‌ها در استان کرمانشاه توسط واقفان خیراندیش وقف شده است.

وقف مراکز علمی توسط واقفان کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدناصر سیدآقایی پیش از ظهر امروز در همایش «دست‌های مهربانی و مهر تحصیلی» اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه زیر نظر مقام معظم رهبری و دستورات ایشان فعالیت می‌کند.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه، صیانت از موقوفات و رسیدگی به امور بقاع متبرکه در استان کرمانشاه از جمله وظایف اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به شمار می‌رود.

سیدآقایی با بیان اینکه این همایش با هدف اجرای نیات واقفان خیراندیش استان کرمانشاه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: وقف یک معامله سودمند با خداوند متعال است و واقفان انسان‌هایی هستند که از این معامله بیشترین سود را از آن خود کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: واقفان خیراندیش همچون مرحوم کرکوکی، معتضدی و حاج محمدتقی اصفهانی از جمله واقفان استان کرمانشاه بوده که با صرفه‌نظر از اموال و دارایی خود عزت و سربلندی آخرت را نصیب خود کرده‌اند.

سیدآقایی ادامه داد: بسیاری از مراکز علمی و بیمارستان‌ها در استان کرمانشاه توسط واقفان خیراندیش وقف شده است و این امر زمینه وقف‌های جدید را در استان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/2700/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول