اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

ارائه 158 هزار نفرساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 158 هزار و 865 نفرساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود ارائه شده است.

ارائه 158 هزار نفرساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در سه بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، افزود: کارآموزان و علاقه‌مندان استقبال خوبی از دوره‌های آموزشی مرکز ایجرود دارند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به عملکرد فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: 22 دوره آموزشی برای علاقه‌مندان در بخش صنعت اجرا شده است.

*اجرای 46 دوره آموزشی در بخش خدمات

این مسئول تعداد دوره‌های اجرا شده فنی و حرفه‌ای ایجرود در بخش کشاورزی را 12 دوره آموزشی اعلام کرد و متذکر شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 46 دوره در بخش خدمات برای کارآموزان اجرا شده است.

پیری خاطرنشان کرد: همچنین پنج دوره آموزشی مختلف در بخش فرهنگ و هنر برای علاقه‌مندان به رشته‌های هنری اجرا شده است.

* ارائه 81 هزار نفرساعت آموزش در بخش روستایی

وی با بیان اینکه 158 هزار و 865 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان ارائه شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 81 هزار و 752 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان حاضر در بخش روستایی ارائه شده است. 

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ادامه داد: همچنین امسال 77 هزار و 113 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان در شعب ثابت و شعب سیار و شهری برای علاقه‌مندان ارائه شده است.

این مسئول در ادامه به تعداد کارآموزان ثبت‌نام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: 221 نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی بخش صنعت این مرکز ثبت‌نام کرده‌اند.

*ثبت‌نام 542 نفر از کارآموزان ایجرودی در بخش خدمات

پیری با بیان اینکه 542 نفر از مردم شهرستان ایجرود در دوره‌های آموزشی بخش خدمات شرکت کردند، یادآور شد: امسال 178 نفر از علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی مربوط به بخش کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین 72 نفر از علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در بخش فرهنگ و هنر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مجموعاً یک‌هزار و 13 نفر در دوره‌های آموزشی بخش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در دوره‌های آموزشی رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول