اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

قاسمی: سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در ورزش حرفه‌ای کم‌رنگ شده است

مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: سرمایه‌گذاری کم رنگ باشگاه‌های اصفهانی در بخش ورزش حرفه‌ای در دو سال اخیر نگرانی‌هایی را برای آینده ورزش استان به وجود آورده است.

قاسمی: سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در ورزش حرفه‌ای کم‌رنگ شده است

علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط و اتفاقاتی که در ورزش استان به وقوع پیوست و با وجود مشکلات مالی، کارهای خوبی صورت گرفت.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات موجود، مسئولان ورزشی استان با حرکت جهادی اجازه ندادند مشکلات، ورزش اصفهان را تحت‌الشعاع خود قرار بدهد.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به انحلال برخی از تیم‌های ورزشی استان طی دو سال گذشته تصریح کرد: کاهش سرمایه‌گذاری در ورزش حرفه‌ای نگرانی‌هایی را به وجود آورده است زیرا در مقایسه با سال 90 در حوزه تیمداری شاهد کم‌تر شدن تیم‌های تحت پوشش بوده‌ایم.

وی حضور یک چهره علمی و دانشگاهی در رأس ورزش کشور را نقطه عطفی برای آینده ورزش کشور دانست و یادآور شد: پس از سه دهه ورزش  یک چهره علمی از جنس ورزش سکان وزارت خانه ورزش و جوانان را برعهده گرفت.

قاسمی تاکید کرد: در آینده تمام برنامه‌های ورزشی حول محور مدیریت نوین فعالیت خواهند کرد که اتفاق خوشایندی برای ورزش کشور و استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول