اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

بازدید 720 هزار نفر روز از آستان مقدس امامزاده‌های زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طی سال گذشته 720 هزار نفر روز از بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 720 هزار نفر روز از آستان مقدس امامزاده‌های زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح آرامش بهاره برای چهارمین سال در بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاره در 35 بارگاه امامزاده استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح از 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 93 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بارگاه امامزاده‌های استان برای پذیرش زائران و گردشگران مذهبی آمادگی لازم را دارند، اضافه کرد: اقدامات فرهنگی از جمله برپایی خیمه معرفت و غرفه پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی نیز در بارگاه امامزادگان استان صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه 22 روحانی طی ایام نوروز به بارگاه امامزادگان استان زنجان اعزام می‌شود، بیان داشت: در 12 مورد از بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان نماز جماعت اقامه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هشت باب از بقاع متبرکه استان آماده پذیرش مسافران و گردشگران مذهبی به صورت موقت و 24 ساعته هستند، افزود: طی ایام نوروز در این بقاع نمایشگاه‌های عفاف و حجاب نیز برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه تحویل سال در پنج باب از بارگاه‌های امامزاده‌های استان زنجان خبر داد و یادآور شد: طی سال گذشته 720 هزار نفر روز از بقاع متبرکه استان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/73006/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول