اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت خبر داد

کسب رتبه نخست باشت در جمع‌آوری کمک‌های مردمی

رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت از کسب رتبه نخست این شهرستان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کسب رتبه نخست باشت در جمع‌آوری کمک‌های مردمی

حبیب‌الله باقر‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان باشت در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری رتبه نخست را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است.

رئیس کمیته امداد باشت تصریح کرد: از کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی این نهاد که بالغ بر یک میلیارد و 39 میلیون ریال می‌باشد نزدیک به 381 میلیون و 906 هزار و 500 ریال آن نقدی، سه قطعه زمین با ارزش شهری بالغ بر 600 میلیون ریال و سایر آن نیز کمک‌های غیرنقدی بوده ‌است.

وی کسب رتبه نخست شهرستان باشت در جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بیان‌گر تلاش‌ بی‌وقفه مسئولان و حس نوع‌دوستی مردم متدین باشت دانست و ادامه داد: هم‌اکنون نیازمندان زیادی در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که شهرستان باشت از آن مجزا نبوده و لازم است با همکاری مسئولان و مردم در راستای یاری از نیازمندان تا خودکفایی کامل آن‌ها اقدام کرد.

باقرپور ادامه داد: مراسم جشن نیکوکاری در باشت با استقرار 36 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی که به مدت سه روز در مدارس، خیابان اصلی، مساجد و محل برگزاری نماز جمعه باشت برگزار شد بالغ بر 380 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

این مسئول اذعان کرد: سه قطعه زمین اهدایی از سوی خیرین برای رفاه مددجویان کمیته امداد صرف خواهد شد و سایر کمک‌ها نیز بلافاصله پس از جمع‌آوری میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/82017/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول