اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی ارومیه خبر داد

تخصیص 39 میلیارد ریال اعتبار به سازمان فضای سبز ارومیه

رئیس شورای اسلامی ارومیه گفت: مبلغ 39 میلیارد ریال اعتبار به سازمان فضای سبز ارومیه اختصاص داده شده است.

تخصیص 39 میلیارد ریال اعتبار به سازمان فضای سبز ارومیه

پرویز جلیلی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: عمران و آبادانی، لازمه پیشرفت زیرساخت‌های شهری است که می‌بایست در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی افزود: از وظایف عمده شورای شهر تصویب بودجه شهرداری برای به اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام و آغاز طرح‌های جدید است.

جلیلی تصریح کرد: براساس تقسیم‌بندی بودجه سال جدید شهرداری‌ ارومیه، در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل رینگ میانی شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده میزان 39 میلیارد ریال برای سازمان فضای سبز در نظر گرفته شده است که هدف از تخصیص این اعتبار افزایش سرانه فضای سبز در شهر است.

رئیس شورای اسلامی ارومیه اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح ابوذر از جمله پروژه‌هایی است که به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی ناتمام مانده است و برای سال آینده باید بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته تا به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بعد از طرح غیر همسطح ابوذر، اجرای پروژه سه راهی سرو – آذربایجان را در برنامه داریم که باید مطالعات و بررسی‌های لازم صورت بگیرد و پس از طی مراحل قانونی نسبت به اجرای آن اقدام شود.

جلیلی عنوان کرد: سیاست کلی شهرداری و شورای شهر بر این است که هر طرحی که به اتمام می‌رسد آغازگر طرح دیگر در نقطه‌ای از شهر در راستای شکوفایی شهر باشد.

وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح میرزای شیرازی، پروژه غیرهمسطح شهید ذاکر با سربازان گمنام و چند طرح دیگر از جمله پروژه‌هایی است که در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

جلیلی اذعان داشت: به دلیل مهمانپذیر بودن شهر ارومیه و زشت نشان ندادن شهر، بعد از تعطیلات تابستانی فاز بعدی تقاطع غیرهمسطح فرهنگیان و مدرس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول