اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا انجام می‌شود

رونمایی نمادین از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: رونمایی نمادین از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان غربی با حضور 10 دستگاه عضو ستاد انجام خواهد شد.

رونمایی نمادین از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مظفر عباس‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی نمادین از اقدامات انجام شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان غربی، اظهار داشت: این رونمایی فردا ساعت 8:30 تا 9 صبح با حضور 10 دستگاه عضو ستاد انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات ستاد خدمات سفر استان در یک ماه اخیر به تفکیک در مراسم رونمایی نمادین فردا ارائه خواهد شد، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی شهرداری، نیروی انتظامی و هلال احمر آذربایجان غربی به منظور تسهیل در سفر‌های نوروزی به استان انجام شده است.

عباس‌زاده ابراز داشت: اتوبوس‌های گردشگری که در ایام نوروز فعال خواهند بود تنها ویژه مسافران نوروزی نیست بلکه همشهریان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی به توسعه و ترویج سفر درون شهری و درون استانی تاکید کرد و گفت: سفر به منزله سفر به دور دست‌ها نیست و در این زمینه برای ایام تابستان اقدامات مناسبی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به وجود مشکلات در ارتباط با ارائه آمار از سوی میراث فرهنگی استان، افزود: در سال‌های قبل آمار جمعی از سفر ارائه می‌شد اما با تدابیری که اندیشیده شده است، امسال آمار به تفکیک ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تفکیک آمار می‌توانیم تا حدودی موضوع آماردهی سفرهای نوروز را سامان‌دهی کنیم.

انتهای پیام/61010/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول